Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Povezanost gibalne ustvarjalnosti in gibalne kompetentnosti predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Lukman, Nina
(Avtor)
ID
Marinšek, Miha
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Lukman_Nina_2020.pdf
(1,73 MB)
MD5: 6FA606207AC3DB62A35D2F5A1462AE0E
PID:
20.500.12556/dkum/746adc7b-c2ed-4665-a839-fa6368b0f5b8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu smo predstavili teoretični vidik ustvarjalnosti, gibalne ustvarjalnosti, dimenzije ustvarjalnosti, gibalne kompetentnosti ter gibalna znanja. Želeli smo ugotoviti, ali obstaja povezanost med gibalno ustvarjalnostjo in gibalno kompetentnostjo predšolskih otrok, ali obstajajo razlike v gibalni kompetentnosti in ustvarjalnosti med dečki in deklicami ter kakšno vlogo imajo lokomotorne in manipulativne spretnosti pri kompetentnosti in ustvarjalnosti. V raziskavi smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Podatke smo zbrali na kvantitativen način, s pomočjo opazovanja in z ocenjevalnimi lestvicami. S pomočjo Testa motorične kreativnosti (Motor creativity test) (Bertsch, 1983), ki vsebuje elemente fleksibilnosti, fluentnosti in originalnosti, smo ocenjevali gibalno ustvarjalnost otrok. S pomočjo Testa motoričnega razvoja (Test of Gross Motor Development-TGMD-2) (Ulrich, 2000) smo ocenjevali gibalno kompetentnost otrok. V vzorec je bilo vključenih 39 otrok, starih šest let, iz vrtca Studenci Maribor – enota Limbuš in vrtca Ruše. Ocenjevali smo v prostorih vrtcev in v telovadnici. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da ni povezanosti med gibalno ustvarjalnostjo in gibalno kompetentnostjo. Prav tako med dečki in deklicami ni razlik v gibalni ustvarjalnosti, prav tako tudi ne v gibalni kompetentnosti. Tudi v ustvarjalnosti med manipulativnimi in lokomotornimi spretnostmi med spoloma ni razlik. Vendar pa so bili otroci kompetentnejši v lokomotornih kot manipulativnih spretnostih.
Ključne besede:
predšolski otroci
,
gibalna znanja
,
gibalni razvoj
,
lokomotorne spretnosti
,
manipulativne spretnosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Lukman]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76498
UDK:
796.012.4-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
24668675
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:I3RF437W
Datum objave v DKUM:
10.08.2020
Število ogledov:
1130
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUKMAN, Nina, 2020,
Povezanost gibalne ustvarjalnosti in gibalne kompetentnosti predšolskih otrok
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Lukman. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76498
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Effects of salesman attitude on customer behavior
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
ǂThe ǂimportance of after sales services by the sale of household appliances
Increasing of car dealership range of services with introduction of rapid motor vehicle service
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv zadovoljstva zaposlenih na zadovoljstvo strank
Interni marketing
Analiza sistema kakovosti Upravne enote Logatec
Analysis of customer satisfaction in bank branches
Ugotavljanje zadovoljstva strank po metodi SERVQUAL na upravni enoti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.06.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Association between motor creativity and motor competence of preschool children
Opis:
In the bachelor’s thesis, we presented a theoretical perspective of creativity, motor creativity, the dimension of creativity, motor competence, and motor knowledge. We wished to ascertain whether there is a connection between motor creativity and motor competence of preschool children, whether there are differences in motor competence and creativity between boys and girls, and what kind of role locomotor and manipulative skills have in the competence and creativity. In the research, we used the causal-non-experimental method of research. We quantitatively collected the data utilizing observation and by evaluating scales. Through the Motor Creativity Test (Bertsch, 1983) which contains elements of flexibility, fluency, and originality, we evaluated the motor creativity of children. Using the Test of Gross Motor Development-TGMD-2 (Ulrich, 2000), we evaluated the motor competence of children. 39 children, aged six, from the Studenci Maribor Kindergarten – Limbuš Unit and Ruše Kindergarten participated in the test. We evaluated within the kindergarten premises and in the gymnasium. Based on the gained results, we ascertained that there is no connection between motor creativity and motor competence. There are also no differences in motor creativity between boys and girls. And there is no difference in motor competence too. There are no differences between genders in the creativity between manipulative and locomotor skills also. However, children were more competent in locomotor than in manipulative skills.
Ključne besede:
preschool children
,
motor knowledge
,
motor development
,
locomotor skills
,
manipulative skills
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj