Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Branje kot kulturna vrednota
Avtorji:
ID
Fideršek, Anja
(Avtor)
ID
Haramija, Dragica
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Fidersek_Anja_2020.pdf
(1,08 MB)
MD5: 6C6AEC8F86150B20E22BEFA8029B79F5
PID:
20.500.12556/dkum/0c424092-d2fe-4465-a19e-29b90dae2a20
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrsko delo prikazuje, kako pomembna je dobro razvita bralna pismenost, ne le za vsakega posameznika, temveč tudi za razvoj celotne družbe. Na začetku so pojasnjeni temeljni pojmi o branju in bralni kulturi, ki so v magistrskem delu uporabljeni. V jedrnem delu je predstavljen posameznikov razvoj bralne pismenosti. Teoretično je prikazano, kako poteka razvoj bralne pismenosti skozi različna starostna obdobja, kje, kako in na kakšen način se branje razvija v nekem obdobju ter katera znanja posameznik pridobi. Zaradi prepričanja, da je za branje v prostem času pomembna visoka stopnja motiviranosti, je v delu prikazano, kdo vse lahko motivira učence ter na kakšen način. V magistrskem delu je branje interpretirano kot kulturna vrednota, zato je osredotočeno tudi na bralno pismenost celotne družbe. Pojasnjeno je, kakšen vpliv ima družba, ki ji posameznik pripada, na razvoj njegove bralne pismenosti ter kako posameznik s svojim odnosom do branja vpliva na bralno kulturo celotne družbe. Podrobneje je predstavljena bralna pismenost v Sloveniji. Cilj je prikazati odgovornost vsakega učitelja za razvoj bralne pismenosti učencev, zato je v raziskovalnem delu magistrskega dela za vsak učni predmet predstavljena primerna literatura, s katero bi učitelj vplival na branje učencev, pri čemer so za raziskovalni vzorec izbrani učni predmeti 3. vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole.
Ključne besede:
branje
,
bralna pismenost
,
družinska pismenost
,
bralna motivacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Fideršek]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76369
UDK:
028.5:82-93:373.3.046-021.66(043.2)
COBISS.SI-ID:
22586371
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WN9KRGAT
Datum objave v DKUM:
23.07.2020
Število ogledov:
1923
Število prenosov:
258
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FIDERŠEK, Anja, 2020,
Branje kot kulturna vrednota
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Fideršek. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76369
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oblikovanje cestnega telesa in ozelenitev brežin pri gradnji gozdnih cest
Tehnika dela pri gradnji gozdnih cest v plitkih izkopih in trdni hribini
Kakovost gozdnih sadik z vidika norm in predpisov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Gozdne ceste
Gozdne prometnice
Vzdrževanje gozdnih cest v občini Radlje ob Dravi
Raba in vzdrževanje gozdnih cest
Raba, stanje in vzdrževanje gozdnih cest Gozdec in Skala v občini Bovec
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.05.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Reading as a cultural value
Opis:
The following master's thesis shows the importance of well-developed reading literacy, not only for each individual, but also for the development of the whole society. In the beginning, the basic concepts of reading and reading culture used in the master's thesis are explained. In the core part, the focus is on the individual's development of reading literacy. It is theoretically shown how the development of reading literacy proceeds through different ages, where, how, in what way reading develops over a period, and what knowledge an individual acquires. Due to the belief that high levels of motivation are important for reading in our spare time, it is shown who can motivate students and how. In the master's thesis, reading is interpreted as a cultural value, which is why the focus is on reading literacy of the whole society. We were interested in the impact of the society, to which an individual belongs, has on the development of his or her literacy and how his or her attitude towards reading influences the reading culture of the whole society. We were precisely interested in reading literacy in Slovenia. The goal is to show the responsibility of each teacher for the development of students' reading literacy. Therefore, in the research part of the master’s thesis, we searched for appropriate literature for each school subject, with which a teacher would influence the reading of students. School subjects from the 3rd period of elementary school education were chosen.
Ključne besede:
reading
,
reading literacy
,
family literacy
,
reading motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj