| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Raba sodobnih tehnologij pri predšolskih otrocih
Avtorji:ID Vajngerl, Darja (Avtor)
ID Globačnik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vajngerl_Darja_2020.pdf (815,46 KB)
MD5: 30C275C087A8DF6494CD64CB5CF98EFE
PID: 20.500.12556/dkum/5ec5d708-85a3-4f9e-b13d-837334f5dc3a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V času, v katerem živimo, sodobne tehnologije pripomorejo k temu, da pridobimo glavne vire informacij. Izbiramo lahko med veliko tehnologijami, ki imajo zaradi svoje priljubljenosti tako na nas kot tudi na otroke velik vpliv. V teoretičnem delu zaključnega dela je predstavljena uporaba sodobnih tehnologij pri predšolskem otroku. Predstavljen je njihov vpliv na otrokov razvoj, prav tako tudi priporočila pogostosti njihove uporabe in izpostavljenosti otrok sodobnim tehnologijam. Opisana je tudi primerjava med knjigo in elektronsko knjigo. V nadaljevanju smo predstavili znanja o pozitivnih in negativnih plateh sodobnih tehnologij, o zasvojenosti z njimi in o zelo pomembni vlogi odraslih pri omenjeni tematiki. Ker je bil cilj magistrskega dela ugotoviti povezanost prekomerne uporabe sodobnih tehnologij z govorno-jezikovnimi motnjami otrok, so opredeljeni tudi otroci s posebnimi potrebami, natančneje otroci z govorno-jezikovnimi motnjami, predvsem vloga strokovnih delavcev in sodelovanje s starši pri omenjeni skupini otrok. V empiričnem delu je bilo raziskano, pri kateri starosti in kako pogosto se otrok srečuje s sodobnimi tehnologijami, od česa je odvisna pogostost uporabe ter katere naprave otroci uporabljajo. Zanimalo nas je, kako se starši soočajo z omejevanjem uporabe sodobnih tehnologij. Prav tako smo raziskovali, v katerih primerih starši otroku pustijo, da jih uporablja. Ugotoviti smo želeli, ali se starši zavedajo negativnih dejavnikov sodobnih tehnologij ter katerih. Želeli pa smo izvedeti tudi, kje starši najpogosteje iščejo informacije o pozitivnih in negativnih plateh uporabe sodobnih tehnologij.
Ključne besede:predšolski otrok, sodobna tehnologija, govorne in jezikovne motnje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Vajngerl]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76360 Novo okno
UDK:373.2:376:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:20004867 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:P0BQ4XRQ
Datum objave v DKUM:21.07.2020
Število ogledov:1595
Število prenosov:276
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VAJNGERL, Darja, 2020, Raba sodobnih tehnologij pri predšolskih otrocih [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Vajngerl. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76360
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Preschool Children's Use of Modern Technology
Opis:Modern technologies are the main source of information in the present day. We can choose among many technologies, which have due to their popularity a great effect both on adults and on children. The theoretical part of the thesis presents the preschool child’s use of modern technologies. Its effect on the child’s development is shown, as well as the recommendations regarding its frequency of use and exposure among the children. The comparison between a book and an electronic book is described. Later-on the knowledge of positive and negative effects of modern technologies is shown, the addiction to modern technologies is described and the important role of adults regarding the mentioned problematic. As the aim of the master’s thesis is to establish the connection between the excessive use of modern technologies and speech impairments among children, the children with special needs are also defined, especially those with speech impairments. The role of education staff is emphasised and the cooperation between the staff and the parents of the beforementioned group. The empirical part of the thesis shows at what age and how often a child is encountered with modern technologies; on what the frequency of use depends, and which devices do the children use. We also wanted to establish in which cases parents allow a child to use them. Another aim was to establish if the parents are aware of the negative side-effects of modern technologies and which are they. We also wanted to know, what are the most common sources of information for them regarding the positive and negative sides of the use of modern technologies.
Ključne besede:preschool child, modern technology, speech impairments


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici