Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Raba sodobnih tehnologij pri predšolskih otrocih
Avtorji:
ID
Vajngerl, Darja
(Avtor)
ID
Globačnik, Bojana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Vajngerl_Darja_2020.pdf
(815,46 KB)
MD5: 30C275C087A8DF6494CD64CB5CF98EFE
PID:
20.500.12556/dkum/5ec5d708-85a3-4f9e-b13d-837334f5dc3a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V času, v katerem živimo, sodobne tehnologije pripomorejo k temu, da pridobimo glavne vire informacij. Izbiramo lahko med veliko tehnologijami, ki imajo zaradi svoje priljubljenosti tako na nas kot tudi na otroke velik vpliv. V teoretičnem delu zaključnega dela je predstavljena uporaba sodobnih tehnologij pri predšolskem otroku. Predstavljen je njihov vpliv na otrokov razvoj, prav tako tudi priporočila pogostosti njihove uporabe in izpostavljenosti otrok sodobnim tehnologijam. Opisana je tudi primerjava med knjigo in elektronsko knjigo. V nadaljevanju smo predstavili znanja o pozitivnih in negativnih plateh sodobnih tehnologij, o zasvojenosti z njimi in o zelo pomembni vlogi odraslih pri omenjeni tematiki. Ker je bil cilj magistrskega dela ugotoviti povezanost prekomerne uporabe sodobnih tehnologij z govorno-jezikovnimi motnjami otrok, so opredeljeni tudi otroci s posebnimi potrebami, natančneje otroci z govorno-jezikovnimi motnjami, predvsem vloga strokovnih delavcev in sodelovanje s starši pri omenjeni skupini otrok. V empiričnem delu je bilo raziskano, pri kateri starosti in kako pogosto se otrok srečuje s sodobnimi tehnologijami, od česa je odvisna pogostost uporabe ter katere naprave otroci uporabljajo. Zanimalo nas je, kako se starši soočajo z omejevanjem uporabe sodobnih tehnologij. Prav tako smo raziskovali, v katerih primerih starši otroku pustijo, da jih uporablja. Ugotoviti smo želeli, ali se starši zavedajo negativnih dejavnikov sodobnih tehnologij ter katerih. Želeli pa smo izvedeti tudi, kje starši najpogosteje iščejo informacije o pozitivnih in negativnih plateh uporabe sodobnih tehnologij.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
sodobna tehnologija
,
govorne in jezikovne motnje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[D. Vajngerl]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76360
UDK:
373.2:376:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
20004867
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:P0BQ4XRQ
Datum objave v DKUM:
21.07.2020
Število ogledov:
1595
Število prenosov:
276
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VAJNGERL, Darja, 2020,
Raba sodobnih tehnologij pri predšolskih otrocih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Vajngerl. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76360
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.05.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Preschool Children's Use of Modern Technology
Opis:
Modern technologies are the main source of information in the present day. We can choose among many technologies, which have due to their popularity a great effect both on adults and on children. The theoretical part of the thesis presents the preschool child’s use of modern technologies. Its effect on the child’s development is shown, as well as the recommendations regarding its frequency of use and exposure among the children. The comparison between a book and an electronic book is described. Later-on the knowledge of positive and negative effects of modern technologies is shown, the addiction to modern technologies is described and the important role of adults regarding the mentioned problematic. As the aim of the master’s thesis is to establish the connection between the excessive use of modern technologies and speech impairments among children, the children with special needs are also defined, especially those with speech impairments. The role of education staff is emphasised and the cooperation between the staff and the parents of the beforementioned group. The empirical part of the thesis shows at what age and how often a child is encountered with modern technologies; on what the frequency of use depends, and which devices do the children use. We also wanted to establish in which cases parents allow a child to use them. Another aim was to establish if the parents are aware of the negative side-effects of modern technologies and which are they. We also wanted to know, what are the most common sources of information for them regarding the positive and negative sides of the use of modern technologies.
Ključne besede:
preschool child
,
modern technology
,
speech impairments
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj