| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvijanje motoričnih sposobnosti z elementarno igro rokometa
Avtorji:ID Martini, Janja (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Martini_Janja_2020.pdf (1,30 MB)
MD5: 69DBCF285C7906F751E7002EB1B86FC3
PID: 20.500.12556/dkum/72b43fa5-f25a-417f-9109-8b2e5e4b98c2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu Razvijanje motoričnih sposobnosti skozi elementarno igro rokometa je bilo ugotovljeno, da obstajajo razlike v motorični nadarjenosti med otroki, ki so vključeni v program rokometa v okviru rokometnega kluba (eksperimentalna skupina), in otroki, ki ne obiskujejo dodatnega programa rokometa (kontrolna skupina). Uporabljen je bil neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije starih otrok od 5 do 7 let. Vzorec 48 otrok je bil razdeljenih po spolu (33 deklic in 15 dečkov) in starosti (od 60 do 64 mesecev, od 65 do 69 mesecev, od 70 do 74 mesecev in od 75 mesecev do 79 mesecev). Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko. Na osnovi rezultatov devetih motoričnih testov smo izračunali gibalno učinkovitost (GU). Pridobljene rezultate smo analizirali z deskriptivno in bivariatno statistiko. Rezultati so pokazali, da je eksperimentalna skupina (GU = 0,305) dosegla boljše rezultate kot kontrolna skupina (GU = –0,328), skupini se statistično značilno razlikujeta (p < 0,05) v testih: KZO, TCC, MZD, PSZ in teku na 300 metrov s skupinskim startom. Otroci stari od 75 do 79 mesecev so gibalno naj učinkovitejši (GU = 0,700).
Ključne besede:predšolski otroci, motorični testi, motorične sposobnosti, motorična nadarjenost, elementarna igra rokometa
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Martini]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76293 Novo okno
UDK:373.2:796.322(043.2)
COBISS.SI-ID:23614723 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3B4N31J5
Datum objave v DKUM:27.07.2020
Število ogledov:1267
Število prenosov:110
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MARTINI, Janja, 2020, Razvijanje motoričnih sposobnosti z elementarno igro rokometa [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Martini. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76293
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing motor abilities through the elementary handball game
Opis:In the diploma paper Developing motor abilities through the elementary handball game it was ascertained that there were differences in motor talent among the children who were included in a handball programme within a handball club (experimental group) and the ones who did not attend any additional handball programme (control group). A non-random sample was used in the diploma research, which was based on children from a specific population aged 5 to 7. The sample included 48 children, divided by gender (33 girls and 15 boys) and age groups (from 60 to 64 months, from 65 to 69 months, from 70 to 74 months, and from 75 to 79 months of age). A quantitative technique of data collection was used for the survey. Based on the outcome of nine motor skill assessments, motor efficiency (ME) was calculated. The data obtained were processed and analysed using descriptive and bivariate statistics. The outcome of the research showed that the experimental group (ME = 0.305) achieved much better results compared to the control group (ME = –0.328). Both groups differed statistically significantly (p < 0.05) in the following tests: rolling the ball around the foot, zig-zag run, throwing a ball into a distance, clapping hands in front of the chest and behind the back, and a 300-metre run with a group start. The respondent children of the age group 75-79 months were the most efficient ones in movement (ME = 0.700).
Ključne besede:preschool children, motor skill assessment, motor abilities, motor talent, elementary handball game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici