| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ciljano oglaševanje na družbenih omrežjih : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:ID Steblovnik, Kaja (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Steblovnik_Kaja_2020.pdf (1,96 MB)
MD5: 4CBEF161854802F452F41A5533F87894
PID: 20.500.12556/dkum/1fc13e85-865e-40a3-8f4e-5e7b9c18fe4a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Ciljano oglaševanje je metoda, ki se je v zadnjem času oglaševalci v veliki meri poslužujejo. Na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, obstajajo orodja, ki oglaševalcem pomagajo oblikovati oglas prilagojen posebej za ciljno skupino, tako da ta doseže čim večji efekt. Facebook in Instagram, ki ju v naši nalogi podrobneje obravnavamo, za oblikovanje ciljnih skupin uporabljata podatke, ki jih uporabniki delijo na svojih profilih. Na vsebino oglasov, ki se na družbenih omrežjih prikažejo specifičnemu uporabniku, pa vpliva tudi vedenje tega uporabnika.
Ključne besede:oglaševanje, družbena omrežja, zasebnost, ciljne skupine
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Steblovnik]
Leto izida:2020
Št. strani:VIII, 229 str.
PID:20.500.12556/DKUM-76059 Novo okno
UDK:659.117:004.744.1(043.2)
COBISS.SI-ID:27105795 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M8Z059RI
Datum objave v DKUM:03.07.2020
Število ogledov:1768
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
STEBLOVNIK, Kaja, 2020, Ciljano oglaševanje na družbenih omrežjih : meje dopustnosti medijskega poročanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Steblovnik. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76059
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.04.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Targeted advertising on social media
Opis:Targeted advetising is a method of advertising that has become very popular among advertisers in the last few years. Social media, such as Facebook and Instagram, provides advertisers with tools that help them create ads for specific groups, so they can reach maximum effect. Facebook and Instagram, the platforms we examine in detail in our thesis, use the data, that users share on their social media profiles, for creating target groups. The content of the ads specific users see on their social media is related to how the user behaves on said media.
Ključne besede:advertising, social media, privacy, target groups


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici