| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Parametrična analiza voziščne konstrukcije z metodo končnih elementov : magistrsko delo
Avtorji:ID Štrumbelj, Martin (Avtor)
ID Žlender, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jelušič, Primož (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Strumbelj_Martin_2020.pdf (6,90 MB)
MD5: 9A329AA2FC7CEC02601DDD18DD76788E
PID: 20.500.12556/dkum/5dd95541-e61c-48be-936a-477c186f6627
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Magistrsko delo obravnava parametrično analizo voziščne konstrukcije z numerično metodo - metodo končnih elementov. Delo je sestavljeno iz petih delov, in sicer je v samem začetku dela teoretični del, kjer je na kratko opisana zgodovina in prihodnost voziščne konstrukcije ter splošen opis voziščne konstrukcije sedanjosti. V nadaljevanju je predstavljeno dimenzioniranje voziščne konstrukcije po tehničnih specifikacijah za ceste - TSC. Našteti in opisani so vsi pogoji, priporočila ter zahteve, ki jih mora načrtovalec oz. projektant upoštevati pri načrtovanju in dimenzioniranju voziščne konstrukcije. Po teoretičnem delu sledi praktičen primer dimenzioniranja voziščne konstrukcije po TSC (empirični postopek dimenzioniranja voziščne konstrukcije), kjer obravnamo realen primer odseka ceste v občini Starše. V zadnjem delu je podana parametrična analiza voziščne konstrukcije, izvedene z metodo končnih elementov (MKE), sledi zaključek. Na podlagi parametrične analize smo prikazali vpliv dimenzij in lastnosti vgrajenih materialov ter nosilnost podlage na trajnost voziščnih konstrukcij. Rezultate analitične metode smo primerjali s tehničnimi specifikacijami za ceste. Pri analitični metodi smo uporabljali programsko orodje Everstress.
Ključne besede:gradbeništvo, voziščna konstrukcija, metoda končnih elementov, tehnične specifikacije za ceste (TSC), analitična metoda, empirični postopek
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Štrumbelj]
Leto izida:2020
Št. strani:XII, 100 str.
PID:20.500.12556/DKUM-75979 Novo okno
UDK:[624.131:625.72]:519.6(043.2)
COBISS.SI-ID:21987587 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PZDLMFBY
Datum objave v DKUM:30.06.2020
Število ogledov:1791
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
ŠTRUMBELJ, Martin, 2020, Parametrična analiza voziščne konstrukcije z metodo končnih elementov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Štrumbelj. [Dostopano 25 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75979
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.03.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parametric analysis of the road structure by finite element method
Opis:The master’s thesis discusses parametric analysis of the roadway structure by numerical method – the finite element method. The master’s thesis consists of five parts; at the very beginning there is a theoretical part, which briefly describes the history and future of the roadway structure, and a general description of the roadway structure in the present. Afterwards the dimensioning of roadway structure according to the technical specifications for roadways (TSC) is presented. We listed and described all conditions, recommendations and requirements which the project planner must apply when designing and dimensioning the roadway structure. Following the theoretical part there is a practical example of dimensioning roadway structure according to the TSC (empirical procedure of dimensioning of roadway structure), where we deal with a realistic example of a road section in the municipality Starše. In the last part a parametric analysis of the roadway structure by finite element method (MKE) is given and a conclusion follows. Based on the parametric analysis we have shown the impact of dimensions and properties of the built-in materials and the bearing capacity of the foundation to the durability of roadway structures. We compared the results of the analytical method to the TSC. We used Everstress software for the analytical method.
Ključne besede:civil engineering, roadway construction, finite element method, technical specifications for roads (TSC), analytical method, empirical process


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici