Naslov: | Prenova poslovnega modela in razvoj spletne trgovine v malem podjetju |
---|
Avtorji: | ID Štirn, Eva (Avtor) ID Kljajić Borštnar, Mirjana (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Stirn_Eva_2020.pdf (5,96 MB) MD5: 6D0BB3D0BEB134EA68BCBAD748C62D80 PID: 20.500.12556/dkum/2b464d58-5a61-4b96-9646-affb143b4aab
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | V zadnjih desetletjih smo priča hitrim in intenzivnim spremembam v načinu poslovanja, oglaševanja in pristopanja do kupcev. Vsako podjetje se mora znati spremembam na trgu hitro prilagoditi, sicer ga lahko ostala konkurenčna podjetja izpodrinejo in prevzamejo njegovo mesto na trgu.
V magistrskem delu smo se osredotočili na poslovanje podjetja Agrotehnika, d. o. o., in na njihov pristop do kupcev. Ugotovili smo, da je njihova spletna stran zastarela in ne izpolnjuje današnjih zahtev na trgu. Prav tako ima podjetje nepopolno izdelan poslovni načrt, katerega je potrebno prenoviti za zagotovitev boljše konkurenčnosti na trgu in izpolnitev zahtev strank.
V teoretičnem delu magistrskega dela smo opisali ključne elemente sodobnega elektronskega poslovnega sistema, kot so informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijski sistem, tehnologije komuniciranja, elektronsko poslovanje, svetovni splet, spletna trgovina itd. Prav tako smo se osredotočili na raziskovalne strategije in obstoječe poslovne modele. Za potrebe izgradnje novega poslovnega modela podjetja smo se odločili za uporabo poslovnega modela Canvas.
V praktičnem delu magistrskega dela smo opisali potek prenove spletne strani za podjetje Agrotehnika, d. o. o., ter izgradnjo in vpeljavo spletne trgovine in spletne prodaje. S tem smo podjetju zagotovili boljšo konkurenčnost v poslovnem svetu ter jim omogočili lažji dostop do širšega kroga potencialnih kupcev. Spletno trgovino smo postavili na OpenCart platformi ter jo nadgradili z vmesnim vtičnikom, ki omogoča hkratni uvoz podatkov iz VASCO ERP sistema v spletno trgovino OpenCart.
V drugem delu magistrskega dela smo opisali obstoječi poslovni model podjetja, ga analizirali in ga prenovili glede na nov način poslovanja podjetja, torej glede na spletno prodajo. Za oblikovanje novega poslovnega modela smo se poslužili uporabe poslovnega modela Canvas.
Ugotovili smo, da je bila spletna trgovina že takoj v samem začetku dobro sprejeta s strani kupcev, saj se je izdatno povečalo tako povpraševanje po izdelkih podjetja Agrotehnika, d. o. o., kot njihov nakup. Spletna stran je namenjena tako poslovnim uporabnikom kot končnim kupcem in s tem smo zajeli celotno populacijo potencialnih kupcev. Določene potrebe po izboljšavi delovanja spletne strani in njene zmogljivosti se bodo pokazale z daljšo uporabo, zato vemo, da projekt nikoli ne bo v celoti zaključen. Vendar trenutno lahko z gotovostjo trdimo, da je bila vpeljava spletne trgovine v podjetju uspešna. |
---|
Ključne besede: | Prenova spletne strani, Spletna trgovina, OpenCart, Poslovni model, Canvas |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-75904  |
---|
COBISS.SI-ID: | 19865603  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:6ZMLSYVN |
---|
Datum objave v DKUM: | 17.06.2020 |
---|
Število ogledov: | 1546 |
---|
Število prenosov: | 198 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
ŠTIRN, Eva, 2020, Prenova poslovnega modela in razvoj spletne trgovine v malem podjetju [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75904
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |