Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
Avtorji:
ID
Hrženjak, Jaka
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Hrzenjak_Jaka_2019.pdf
(2,88 MB)
MD5: 745D5B45FA650F16048D2A25D5B6DC6D
PID:
20.500.12556/dkum/ab0fbb21-c170-4cd4-8986-d3526ac7a2f7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Optimizacija spletne strani je proces spreminjanja ter izboljševanja spletnih strani, zato da izboljšamo rezultate iskanj na spletnih iskalnikih ter da se naše spletno mesto čim prej in čim lažje najde na spletu. Na podlagi številnih dejavnikov iskalniki ocenijo ustreznost in berljivost spletnega mesta, preden mu dodelijo položaj ali uvrstitev na strani z rezultati iskalnika. Zato je to zelo pomemben dejavnik pri uspehu številnih podjetij, saj če te dandanes nekdo ne najde na spletu, je to skorajda enako kot, da sploh ne obstajaš. Cilj tega magistrskega dela je predstaviti problem optimizacije spletnih mest za spletne iskalnike ter prikazati, zakaj je optimizacija pomembna in kako se je lotimo. Optimizacija spletnega mesta je prikazana na primeru spletnega mesta podjetja Atriva z njihovim dovoljenjem. Najprej sem zbral teorijo o več različnih temah, kot so, kaj so prodajna spletna mesta, kako so videti dobra spletna mesta, vse o optimizaciji za iskalnike, kaj je uporabniška izkušnja, kako merimo uporabniško izkušnjo, primeri dobrih kontaktnih strani in še več. Nato sem naredil optimizacijo spletnega mesta podjetja Atriva. Najprej sem opravil nekaj meritev pred optimizacijo, nato samo optimizacijo, potem pa še nekaj meritev po optimizaciji. Nato sem predstavil rezultate, iz katerih je razvidno, da je optimizacija res zelo pomembna za spletna mesta. V petem poglavju sem pisal o svoji lastni uporabniški izkušnji na spletnem mestu Atriva. Preveril sem, kakšno je spletno mesto Atriva v primerjavi s teorijo o tem, kaj vsebuje dobro spletno mesto. Potem sem meril še uporabniško izkušnjo z uporabniškim testiranjem. To sem storil s tremi osebami, ki sem jim dal tri naloge in za vsako nalogo tri vprašanja. Zato lahko potrdim, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna za uporabnike spletnih mest.
Ključne besede:
spletno mesto
,
optimizacija
,
uporabniška izkušnja
,
spletni iskalniki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Hrženjak]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-75495
UDK:
004.6
COBISS.SI-ID:
13552668
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HDWS9WPP
Datum objave v DKUM:
23.01.2020
Število ogledov:
1649
Število prenosov:
213
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRŽENJAK, Jaka, 2019,
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Hrženjak. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75495
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Journal of business ethics
Patronatska izjava
Moralna kompetentnost slovenskih mladostnikov
Problem zla
Moralna in etična raznolikost držav članic v sodni praksi EU
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primerjava procesa ustvarjanja oglaševalske akcije z orodjema Google AdWords in Bing Ads
Spletno oglaševanje s storitvijo Google AdWords
Razvijanje veščin vodenja v slovenskih mednarodnih podjetjih
Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
Pravica do pozabe na internetu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.11.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Business to business web site optimization: a case analysis
Opis:
Website optimization is the process of modifying and refining websites to improve search engine results on search engines and to make our website easily and quickly findable. Based on many factors, search engines evaluate the relevance and readability of a site before assigning it a position or ranking on a search engine results page. Therefore, this is a very important factor in the success of many companies, because if someone does not find you online these days, it is almost the same as if you didn't exist at all. The aim of this master's thesis is to present the problem of website optimization for search engines, and to show why optimization is important and to show how to address it. Website optimization is exemplified by the website of the company Atriva, with their permission. First, I came up with theory on a number of different topics, such as: what are commercial websites, what good websites look like, all about search engine optimization, what is user experience, how do we measure user experience, examples of good contact pages, and more. Then I did an optimization of Atriva's website. First I did some measurements before optimization, then I did an optimization of the site, and then some measurements after optimization. I then presented the results to help you understand that search engine optimization is really important. In chapter five, I wrote about my own user experience on the Atriva website. I checked the Atriva website compared to the theory of what a good website contains. Then I measured the user experience through user testing. I did this with the help of three people, to whom I asked three tasks and three questions for each task. For this reason, I can confirm that user experience is very important for website users.
Ključne besede:
website
,
optimization
,
user experience
,
search engines
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj