| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v oddelke podaljšanega bivanja
Avtorji:ID Tompa Lebar, Melita (Avtor)
ID Globačnik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tompa_Lebar_Melita_2019.pdf (1,11 MB)
MD5: D7130870706E7EAFA1196E4DCC14B972
PID: 20.500.12556/dkum/e4b25b57-8280-49c6-89e3-70717f6b511f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Otroci s posebnimi potrebami so po pouku vključeni v razširjeni program, v podaljšano bivanje. Inkluzije ne more doseči samo učitelj, ki nadaljuje vzgojno-izobraževalno delo v podaljšanem bivanju. Imeti mora podporo vodstva, pomoč šolske svetovalne službe, vseh strokovnih sodelavcev in staršev. V nalogi bo predstavljena organizacija dela v podaljšanem bivanju za otroke s posebnimi potrebami, ki se vključujejo v podaljšano bivanje. Preučili bomo, na kakšne način učitelji oziroma vzgojitelji, ki imajo v oddelek vključene otroke s posebnimi potrebami, udejanjajo inkluzijo. Predstavljene bodo vrste posebnih potreb pri otrocih in pogoji za uspešno inkluzijo v šoli. Namen empiričnega dela je raziskati in predstaviti vidike učiteljev podaljšanega bivanja za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v oddelke podaljšanega bivanja. Vzorec raziskave zajema 49 osnovnih in podružničnih šol v pomurski regiji. Vsebuje vprašanja o učencih s posebnimi potrebami v podaljšanem bivanju, o prilagajanju dela za otroke s posebnimi potrebami v podaljšanem bivanju, o socialni vključenosti učencev s posebnimi potrebami ter o sodelovanju učiteljev podaljšanega bivanja s strokovnim kadrom in s starši otrok.
Ključne besede:Podaljšano bivanje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Tompa Lebar]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75397 Novo okno
UDK:376:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:24986376 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TVCPL94L
Datum objave v DKUM:17.12.2019
Število ogledov:1873
Število prenosov:363
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
TOMPA LEBAR, Melita, 2019, Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v oddelke podaljšanega bivanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Tompa Lebar. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75397
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.11.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The inclusion of children with special needs in after-school care
Opis:Children with special needs are also included in the extended primary school program, the after-school care. The inclusion cannot be achieved by the after-school care teacher alone, but has to be supported by the headmaster, school advisor, all professional workers, and parents. The present paper talks about the organisation of after-school care with the inclusion of children with special needs. It discusses the ways of including children with special needs in after-school care. It also introduces different kinds of special needs and the conditions for a successful inclusion of children with special needs into school. The purpose of the empiric part is to research and present the perspectives of after-school care teachers concerning the inclusion of children with special needs into after-school care. The research sample includes 49 primary schools and subsidiary schools from the pomurje region. The questionnaire includes questions about the students with special needs in after-school care, about adjusting and adapting the work with children with special needs, about the social inclusion of children with special needs, as well as the cooperation of after-school care teachers, professional workers and parents.
Ključne besede:after-school care, children with special needs, inclusion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici