Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitev
Avtorji:
ID
Polanec, Ana
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Polanec_Ana_2019.pdf
(1,50 MB)
MD5: 1675346F5244F62886F8D7B46B0C9A89
PID:
20.500.12556/dkum/a48f4939-6c91-4e1a-904b-97bfdd761974
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Družbena omrežja so medij, ki privlači milijarde ljudi po svetu, saj pomaga povezovati isto misleče ljudi z namenom komuniciranja, spoznavanja, izobraževanja ali iskanja novih prijateljstev. Veliko podjetij se že zaveda, da je pomen družbenih omrežij v zadnjih letih zelo narastel, zato skušajo slediti trendom ter biti prisotna na priljubljenih družbenih omrežjih. Ker se podjetja zavedajo, da imajo družbena omrežja pomemben vpliv ne le na ljudi, ampak tudi na blagovne znamke in njihove storitve, si prizadevajo nenehno komunicirati z odjemalci in od njih pridobivati povratne informacije. S takšnim komuniciranjem je podjetje bolj prilagodljivo spremembam na trgu, lažje rešuje probleme ter se širi na tržišča zunaj meja. Še posebej pomembna so družbena omrežja v storitvenih podjetjih, saj lahko odjemalcu lažje prikažejo celoten proces storitve. Nalogo smo razdelili na dva dela, teoretični ter empirični del. V prvem so predstavljene storitve, družbena omrežja ter družbena omrežja kot marketinško komunikacijsko orodje v storitvenih podjetjih. V empiričnem delu smo se osredotočili na uporabo družbenih omrežij med mladostniki, saj so ti največji uporabniki družbenih omrežij. Raziskavo smo izvedli na različnih slovenskih srednjih šolah ter tako analizirali možne dejavnike, ki vplivajo na mlade pri uporabi družbenih omrežij ter nakupu storitev. Z nalogo želimo dokazati, da je priljubljenost in rast družbenih omrežij enormna ter še kako pomembna za podjetja, ki želijo ostati v koraku s časom.
Ključne besede:
storitve
,
družbena omrežja
,
marketinška komunikacija
,
mladostniki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Polanec]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-75352
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
13474076
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MAPXI76T
Datum objave v DKUM:
05.12.2019
Število ogledov:
6214
Število prenosov:
215
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POLANEC, Ana, 2019,
Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitev
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Polanec. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75352
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Software for earthquake load dispose on elastic construction frame
MATHEMATICA v dinamiki in stabilnosti konstrukcij
DETERMINATION OF FLOOR ACCELERATION SPECTRA
AlfaCAD
Računalniško konstruiranje ravninskih okvirjev z uporabo programskega jezika BASIC
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂuse of an instructional shake table for simulation of a seismic response of structures
Seismic design of reinforced concrete structures
Občutljivost podzemnih objektov na potresne obtežbe
Constrained finite rotations in dynamic of shells and Newmark implicit time-stepping schemes
On conservation of energy and kinematic compatibility in dynamics of nonlinear velocity-based three-dimensional beams
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.10.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The use of social media among young people in the field of services
Opis:
Social networks are a medium attracting billions of people around the world and thus helping to connect like-minded people to communicate, get to know each other, educate themselves, or make new friends. Many companies are already aware that the importance of social networks has grown enormously in recent years, so they are trying to keep up with trends and be present on popular social networks. Companies being aware that social networks have a significant impact not only on people but also on brands and services are constantly thriving to communicate with and receive feedback from customers. Such communication makes the company more adaptable to changes in the market, solving problems and expanding to markets beyond borders with ease. Social networks in service companies are especially important because they can make it easier for consumers to see the whole process of the service. This master’s thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. The first part presents services, social networks in general and social networks as a marketing communication tool in service companies. In the empirical part, we focused on the use of social networks among adolescents, since they are the largest user group of social networks. The research was carried out at various Slovenian secondary schools, analyzing possible factors that influence young people in the use of social networks and the purchase of services. The aim is to prove that the popularity and growth of social networks are enormous and increasingly more important for businesses that want to stay up-to-date.
Ključne besede:
services
,
social networks
,
marketing communication
,
adolescents
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj