Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Podjetniki na družbenih omrežjih
Avtorji:
ID
Jerković Golob, Barbara
(Avtor)
ID
Crnogaj, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Golob_Barbara_2020.pdf
(752,59 KB)
MD5: DDF9CCB909A4E8B019497223D2C940BF
PID:
20.500.12556/dkum/2aa8760e-9ed1-4b23-84ab-d8ac298e1cd5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Podjetniki iskoriščajo prednosti družbenih omrežij pri trženju in poslovanju s tesnim in donosnim odnosom z vrstniki, partnerji in strankami. Tako je nastal sodobni poklic vplivništvo oziroma influencerstvo, ki je za mnoge mlade zanimiva karierna izbira. Vplivneži so spletni blogerji, Instagramerji in YouTuberji, ki na množice vplivajo s svojim mišljenjem, početjem in dejanji, ki jih prikazujejo na družbenih omrežjih. V diplomskem projektu smo opredelili pojme podjetništvo, podjetnik, njihove značilnosti in osebnostne lastnosti ter predstavili podjetništvo v Sloveniji. Predstavili smo najbolj priljubljena družbena omrežja, slovenske ter tuje digitalne podjetnike. V empiričnem delu diplomskega projekta smo se osredotočili na vplivneže v Sloveniji. Ugotavljali smo njihov namen uporabe družbenih omrežij, razloge za uresničenje poslovne ideje, osebnostne lastnosti, ključne dejavnike za uspeh, prednosti in slabosti podjetništva na družbenih omrežjih, ter ključna dejavnika, ki onemogočata uresičitev poslovne ideje. Rezultati kažejo, da podjetništvo na družbenih omrežjih najbolj zanima populacijo do 35 let, ki so digitalni podjetniki postali zaradi želje po neodvisnosti in samostojnosti na delovnem mestu. Digitalni podjetniki so inovativni in učinkoviti, kot ključni dejavnik za uspeh pa navajajo kreativnost ter interakcijo s sledilci. Zaključili smo, da je za razumevanje podjetnikov na družbenih omrežjih potrebno tej temi nameniti več pozornosti.
Ključne besede:
podjetništvo
,
podjetnik
,
digitalni podjetniki
,
vplivneži
,
družbena omrežja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Golob]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-75237
UDK:
005.2
COBISS.SI-ID:
37325571
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JX5SFLIM
Datum objave v DKUM:
13.11.2020
Število ogledov:
1698
Število prenosov:
136
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JERKOVIĆ GOLOB, Barbara, 2020,
Podjetniki na družbenih omrežjih
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Golob. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75237
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Kirurško zdravljenje raka prostate
Zdravljenje raka prostate
Multidisciplinaren pristop k zdravljenju raka prostate
Obsevanje raka prostate
Epidemiologija raka prostate
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pomen zgodnjega odkrivanja raka prostate
Klinični pomen določanja koncentracije zgodnjega prostatičnega karcinomskega antigena 2 pri bolnikih z rakom prostate
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
30.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Social media entrepreneurs
Opis:
Entrepreneurs are using the benefits of social media in marketing and engaging in close, lucrative relationships with peers, customers and partners. This is how the modern profession influencership has emerged, which is an interesting career choice for young people. Influencers are bloggers, Instagrammers and YouTubers, who influence the mass with their opinions and actions they display on social networks. In the degree project we defined the concepts of entrepreneurship, entrepreneur, their characteristics and personality traits and presented entrepreneurship in Slovenia. We introduced the most popular social networks, Slovenian and foreign digital entrepreneurs. In the empirical part of the degree project we focused on influencers in Slovenia. We determined their purpose of using social networks, reasons for the realization of a business idea, personality traits, key factors for success, advantages and disadvantages of entrepreneurship on social networks, and key factors that prevent the realization of a business idea. The results show that entrepreneurship on social networks is most interesting for the population under 35 who have become digital entrepreneurs due to their desire for independence and autonomy in the workplace. Digital entrepreneurs are innovative and efficient, citing creativity and interaction with trackers as a key factor for success. We concluded that more attention is needed to understand entrepreneurs on social networks.
Ključne besede:
entrepreneurship
,
entrepreneur
,
digital entrepreneurs
,
influencers
,
social networks
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj