| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Podjetniki na družbenih omrežjih
Avtorji:ID Jerković Golob, Barbara (Avtor)
ID Crnogaj, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Golob_Barbara_2020.pdf (752,59 KB)
MD5: DDF9CCB909A4E8B019497223D2C940BF
PID: 20.500.12556/dkum/2aa8760e-9ed1-4b23-84ab-d8ac298e1cd5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetniki iskoriščajo prednosti družbenih omrežij pri trženju in poslovanju s tesnim in donosnim odnosom z vrstniki, partnerji in strankami. Tako je nastal sodobni poklic vplivništvo oziroma influencerstvo, ki je za mnoge mlade zanimiva karierna izbira. Vplivneži so spletni blogerji, Instagramerji in YouTuberji, ki na množice vplivajo s svojim mišljenjem, početjem in dejanji, ki jih prikazujejo na družbenih omrežjih. V diplomskem projektu smo opredelili pojme podjetništvo, podjetnik, njihove značilnosti in osebnostne lastnosti ter predstavili podjetništvo v Sloveniji. Predstavili smo najbolj priljubljena družbena omrežja, slovenske ter tuje digitalne podjetnike. V empiričnem delu diplomskega projekta smo se osredotočili na vplivneže v Sloveniji. Ugotavljali smo njihov namen uporabe družbenih omrežij, razloge za uresničenje poslovne ideje, osebnostne lastnosti, ključne dejavnike za uspeh, prednosti in slabosti podjetništva na družbenih omrežjih, ter ključna dejavnika, ki onemogočata uresičitev poslovne ideje. Rezultati kažejo, da podjetništvo na družbenih omrežjih najbolj zanima populacijo do 35 let, ki so digitalni podjetniki postali zaradi želje po neodvisnosti in samostojnosti na delovnem mestu. Digitalni podjetniki so inovativni in učinkoviti, kot ključni dejavnik za uspeh pa navajajo kreativnost ter interakcijo s sledilci. Zaključili smo, da je za razumevanje podjetnikov na družbenih omrežjih potrebno tej temi nameniti več pozornosti.
Ključne besede:podjetništvo, podjetnik, digitalni podjetniki, vplivneži, družbena omrežja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Golob]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-75237 Novo okno
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:37325571 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JX5SFLIM
Datum objave v DKUM:13.11.2020
Število ogledov:1698
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
JERKOVIĆ GOLOB, Barbara, 2020, Podjetniki na družbenih omrežjih [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Golob. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75237
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:30.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media entrepreneurs
Opis:Entrepreneurs are using the benefits of social media in marketing and engaging in close, lucrative relationships with peers, customers and partners. This is how the modern profession influencership has emerged, which is an interesting career choice for young people. Influencers are bloggers, Instagrammers and YouTubers, who influence the mass with their opinions and actions they display on social networks. In the degree project we defined the concepts of entrepreneurship, entrepreneur, their characteristics and personality traits and presented entrepreneurship in Slovenia. We introduced the most popular social networks, Slovenian and foreign digital entrepreneurs. In the empirical part of the degree project we focused on influencers in Slovenia. We determined their purpose of using social networks, reasons for the realization of a business idea, personality traits, key factors for success, advantages and disadvantages of entrepreneurship on social networks, and key factors that prevent the realization of a business idea. The results show that entrepreneurship on social networks is most interesting for the population under 35 who have become digital entrepreneurs due to their desire for independence and autonomy in the workplace. Digital entrepreneurs are innovative and efficient, citing creativity and interaction with trackers as a key factor for success. We concluded that more attention is needed to understand entrepreneurs on social networks.
Ključne besede:entrepreneurship, entrepreneur, digital entrepreneurs, influencers, social networks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici