| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji
Avtorji:ID Pišek, Simona (Avtor)
ID Taškar Beloglavec, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pisek_Simona_2019.pdf (1,24 MB)
MD5: 3C5EFB0236000FF78F305795C7647B91
PID: 20.500.12556/dkum/9fe286c3-0dd0-4b4a-ba8c-b13b804e4190
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pri pisanju diplomskega projekta smo se osredotočili na družbeno odgovornost bank v Sloveniji. V prvem delu smo spoznali pojem družbena odgovornost, kako so v letnih poročilih o družbeni odgovornosti poročale organizacije, kaj so družbeno odgovorne banke ter kakšni so standardi poročanja bank o družbeni odgovornosti. V drugem delu diplomskega projekta smo raziskali, ali slovenske banke redno poročajo o družbeni odgovornosti v svojih javno dostopnih dokumentih. To smo proučili s pregledom letnih poročil in spletnih strani slovenskih bank. Na kratko smo opisali družbeno odgovornost posamezne banke in ugotovili, da banke redno poročajo o svojih družbeno odgovornih aktivnostih na spletnih straneh, še bolj podrobno pa v letnih poročilih. Pri drugem delu raziskave smo sestavili anketni vprašalnik. Zanimalo nas je, ali komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo njihove družbeno odgovorne aktivnosti in ali so zadovoljni z družbeno odgovornimi aktivnostmi svoje banke. Rezultate smo predstavili v grafični obliki. Ugotovitve so pokazale, da komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo družbeno odgovorne aktivnosti svoje banke oziroma so vsaj malo seznanjeni z njimi. Zdi se jim pomembno, da se njihova banka zavzema za okoljske in družbene probleme in so zadovoljni s svojo banko pri dejavnostih družbene odgovornosti. Družbena odgovornost je širok pojem, je veliko več kot samo dobrodelnost. Vse več organizacij se zaveda svoje družbene odgovornosti in o njej tudi poroča. Banka kot najpomembnejša finančna institucija se zaveda, da je pomembna njena aktivnost družbene odgovornosti, saj lahko pridobi dolgoročno zaupanje strank, zaposlenih in širše skupnosti.
Ključne besede:družbena odgovornost, družbena odgovornost v bankah, banke v Sloveniji, poročanje o družbeni odgovornosti.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Pišek]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75162 Novo okno
UDK:336.71:005.35
COBISS.SI-ID:60040195 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KPL4CZE9
Datum objave v DKUM:16.04.2021
Število ogledov:1217
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PIŠEK, Simona, 2019, Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Pišek. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75162
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Socially responsible banking in slovenia
Opis:In this diploma project, the focus lays on the corporate social responsibility of the banks in Slovenia. In the first part, it was defined what the term corporate social responsibility is, how the organizations reported in annual reports about it, what socially responsible banks are and what kind of standards are there for the bank reports about corporate social responsibility. In the second part of the diploma project it was examined, if the Slovenian banks report regularly about corporate social responsibility in their publicly accessible documents. This was examined with the review of the annual reports and Slovenian bank websites. Moreover, the social responsibility of each bank was described in brief, and it was found out that the banks report regularly about their socially responsible activities on their websites and, more thoroughly, in their annual reports. In the second part of the research, a survey was made with the purpose of finding out, if, on average, the bank customers notice the socially responsible activities of their banks, and if they are satisfied with them. The results were presented in a graphical form. The findings showed that, on average, the customers of the Slovenian banks do notice the socially responsible activities of their banks or are at least slightly familiar with them. It is important to them that their bank advocates environmental and social problems, and they are satisfied with it when it comes to the social responsibility activities. Corporate social responsibility is a broad term, and it is a lot more than just charity. More and more organizations are aware of their social responsibility and report about it as well. The bank, as the most important financial institution, is aware that its social responsibility activities are important because in that way, it can gain long-term trust of their customers, employees and wider community.
Ključne besede:corporate social responsibility, corporate social responsibility in banks, banks in Slovenia, reporting about corporate social responsibility.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici