| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vadba v predšolskem obdobju
Avtorji:ID Zorman, Urška (Avtor)
ID Puhalj, Stojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zorman_Urska_2019.pdf (1,36 MB)
MD5: 0460CF10A7F368555B910246571CF09F
PID: 20.500.12556/dkum/08aa4fc7-3363-4475-9864-acf53e38ce37
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Vadba v predšolskem obdobju smo izvedli gibalne teste pri predšolskih otrocih, ki so obiskovali vadbo Veselih žogic. Želeli smo ugotoviti, katere gibalne sposobnosti so v tem obdobju bolj razvite in katere manj. Poleg tega smo želeli ugotoviti, če obstajajo razlike v gibalnih sposobnostih med dečki in deklicami. V raziskavo je bilo vključenih 25 otrok med 4. in 6. letom starosti. Od tega je bilo 13 deklic in 12 dečkov. Izvedli smo šest gibalnih testov, s katerimi smo merili vzdržljivostno in eksplozivno moč, koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in natančnost. Rezultate smo analizirali s programom SPSS in Excel. S pridobljenimi podatki smo hipotezo 1 potrdili, otroci so dosegali boljše rezultate pri testih gibljivosti, vzdržljivostni moči, eksplozivni moči in koordinaciji. Slabše razvite sposobnosti so imeli v ravnotežju in natančnosti. Hipoteze 2, 3 in 4, da obstajajo razlike med dečki in deklicami v moči (vzdržljivostna moč nog in eksplozivna moč nog), gibljivosti in agilnosti pa smo morali zavreči, vsi t-testi so pokazali, da ni statistično značilnih razlik med spoloma. Hipotezo 5, da bodo naši vadeči dosegali boljše rezultate v gibljivosti in slabše v ravnotežju, smo lahko potrdili. Med vsemi testi jim je največ težav delal test »Flamingo« in test zadevanja tarče. Na splošno smo bili s pridobljenimi rezultati zadovoljni.
Ključne besede:predšolski otrok, gibalne sposobnosti, gibalni razvoj, gibalni testi, razlike med dečki in deklicami
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Zorman]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75160 Novo okno
UDK:796.012:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:24931336 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DTJYNBSY
Datum objave v DKUM:22.11.2019
Število ogledov:2161
Število prenosov:401
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ZORMAN, Urška, 2019, Vadba v predšolskem obdobju [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Zorman. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75160
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool sports activities
Opis:In the thesis entitled “Preschool sports activities” the motor skills of preschool children attending sport activities “Vesele žogice” have been monitored, using different motor skills test. The goal was to determine which motor skills are more and which are less developed in this particular age bracket. In addition, we wanted to determine whether there are differences in motor skills among boys and girls of a certain age. A total of 25 children, from 4 to 6 years of age, participated in the survey (13 girls and 12 boys). Six tests of motor skills have been performed, measuring endurance, explosive strength, coordination, balance, flexibility and accuracy in children. The results have been analysed by using SPSS and Excel programmes. The results allowed us to support the first hypothesis; children had better results at flexibility, endurance, explosive strength and coordination but demonstrated weaker results at balance and accuracy. The second, the third and the fourth hypotheses - on the difference among boys and girls in strength (muscular leg endurance and explosive leg strength), in flexibility and agility - had to be refuted since the statistical results of the tests showed no specific gender difference. The fifth hypothesis – children attending our sport activities will show better results at flexibility, but not as good results at balance – has been confirmed. Among all the tests the children had the biggest difficulties at “Flamingo” test and target hitting games. In general, we are satisfied with the obtained results.
Ključne besede:a preschool child, motor skills, a motor development, motor skills tests, the difference among boys and girls


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici