Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vadba v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Zorman, Urška
(Avtor)
ID
Puhalj, Stojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zorman_Urska_2019.pdf
(1,36 MB)
MD5: 0460CF10A7F368555B910246571CF09F
PID:
20.500.12556/dkum/08aa4fc7-3363-4475-9864-acf53e38ce37
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi z naslovom Vadba v predšolskem obdobju smo izvedli gibalne teste pri predšolskih otrocih, ki so obiskovali vadbo Veselih žogic. Želeli smo ugotoviti, katere gibalne sposobnosti so v tem obdobju bolj razvite in katere manj. Poleg tega smo želeli ugotoviti, če obstajajo razlike v gibalnih sposobnostih med dečki in deklicami. V raziskavo je bilo vključenih 25 otrok med 4. in 6. letom starosti. Od tega je bilo 13 deklic in 12 dečkov. Izvedli smo šest gibalnih testov, s katerimi smo merili vzdržljivostno in eksplozivno moč, koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in natančnost. Rezultate smo analizirali s programom SPSS in Excel. S pridobljenimi podatki smo hipotezo 1 potrdili, otroci so dosegali boljše rezultate pri testih gibljivosti, vzdržljivostni moči, eksplozivni moči in koordinaciji. Slabše razvite sposobnosti so imeli v ravnotežju in natančnosti. Hipoteze 2, 3 in 4, da obstajajo razlike med dečki in deklicami v moči (vzdržljivostna moč nog in eksplozivna moč nog), gibljivosti in agilnosti pa smo morali zavreči, vsi t-testi so pokazali, da ni statistično značilnih razlik med spoloma. Hipotezo 5, da bodo naši vadeči dosegali boljše rezultate v gibljivosti in slabše v ravnotežju, smo lahko potrdili. Med vsemi testi jim je največ težav delal test »Flamingo« in test zadevanja tarče. Na splošno smo bili s pridobljenimi rezultati zadovoljni.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
gibalne sposobnosti
,
gibalni razvoj
,
gibalni testi
,
razlike med dečki in deklicami
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Zorman]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-75160
UDK:
796.012:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
24931336
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DTJYNBSY
Datum objave v DKUM:
22.11.2019
Število ogledov:
2161
Število prenosov:
401
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZORMAN, Urška, 2019,
Vadba v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Zorman. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75160
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Meja z Republiko Avstrijo
Več plati Schengena
Trgovinske listine pri poslovanju s tujino
Arbitraža kot sredstvo mirnega reševanja mejnih in delimitacijskih sporov
Mednarodne pogodbe in sporazumi ter njihova vloga pri vključevanju Slovenije v Evropsko unijo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poslovanje v evropskem prostoru
Status pravice dostopa do odprtega morja v mednarodnem pravu
Vpliv širitev Evropske unije na izgradnjo evropske idntitete
Evropska konvencija in njen pomen
Problem določitve meje v Piranskem zalivu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Preschool sports activities
Opis:
In the thesis entitled “Preschool sports activities” the motor skills of preschool children attending sport activities “Vesele žogice” have been monitored, using different motor skills test. The goal was to determine which motor skills are more and which are less developed in this particular age bracket. In addition, we wanted to determine whether there are differences in motor skills among boys and girls of a certain age. A total of 25 children, from 4 to 6 years of age, participated in the survey (13 girls and 12 boys). Six tests of motor skills have been performed, measuring endurance, explosive strength, coordination, balance, flexibility and accuracy in children. The results have been analysed by using SPSS and Excel programmes. The results allowed us to support the first hypothesis; children had better results at flexibility, endurance, explosive strength and coordination but demonstrated weaker results at balance and accuracy. The second, the third and the fourth hypotheses - on the difference among boys and girls in strength (muscular leg endurance and explosive leg strength), in flexibility and agility - had to be refuted since the statistical results of the tests showed no specific gender difference. The fifth hypothesis – children attending our sport activities will show better results at flexibility, but not as good results at balance – has been confirmed. Among all the tests the children had the biggest difficulties at “Flamingo” test and target hitting games. In general, we are satisfied with the obtained results.
Ključne besede:
a preschool child
,
motor skills
,
a motor development
,
motor skills tests
,
the difference among boys and girls
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj