Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia
Avtorji:
ID
Zidarič, Mojca
(Avtor)
ID
Mumel, Damijan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Zidaric_Mojca_2020.pdf
(1,13 MB)
MD5: EE7923AFC0D0AD89EFAC32C613027F97
PID:
20.500.12556/dkum/f28806f1-a29d-414e-bcf1-5fea7f9d09e6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu obravnavamo problematiko sestavin marketinškega spleta na primeru izida nove linije izdelkov z logotipom I Feel Slovenia v podjetju Papirol d.o.o. V projektu na kratko predstavimo teorijo marketinškega spleta, ki nam pomaga pri analizi njegovih komponent (izdelka, cene in prostora) na konkretnem primeru izdelkov podjetja Papirol d.o.o. Za potrebe analize preferenc odjemalcev do embalaže z logotipom I Feel Slovenia smo sestavili krajši vprašalnik in ga poslali skupini potencialnih odjemalcev, ki sedaj v podjetju Papirol d.o.o. kupujejo embalažo brez logotipa. Analiza odgovorov je pokazala, da potencialni odjemalci v pričakovani meri kažejo zanimanje za nove izdelke in prav tako, da je podjetje dobro načrtovalo dimenzije ter pakiranje izdelkov in njihovo distribucijo.
Ključne besede:
marketinški splet
,
papirna embalaža
,
nova linija izdelkov
,
preference odjemalcev
,
študija primera
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Zidarič]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-75151
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
37285635
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0MWV2ZHT
Datum objave v DKUM:
13.11.2020
Število ogledov:
929
Število prenosov:
25
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZIDARIČ, Mojca, 2020,
Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Zidarič. [Dostopano 22 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75151
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Potential customer preferences for paper packaging with the logo I Feel Slovenia
Opis:
In this work we discuss the marketing mix that applies to the case of the new product line with the logo I Feel Slovenia in the company Papirol d.o.o. In the paper we briefly introduce the theory of the marketing mix, which guides us through the analysis of its components (product, price and place) in case of Papirol d.o.o. For the purposes of analyzing customer preferences for packaging with the I Feel Slovenia logo, we compiled a short questionnaire, which was sent to a group of current customers of Papirol d.o.o. who purchase packaging without any logo. The analysis of the answers showed that potential costumers show interest in the new products as well as that dimensions, packaging and product distribution were all well planned by the company.
Ključne besede:
marketing mix
,
paper packaging
,
new product line
,
customer preferences
,
case study
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj