| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia
Avtorji:ID Zidarič, Mojca (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zidaric_Mojca_2020.pdf (1,13 MB)
MD5: EE7923AFC0D0AD89EFAC32C613027F97
PID: 20.500.12556/dkum/f28806f1-a29d-414e-bcf1-5fea7f9d09e6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu obravnavamo problematiko sestavin marketinškega spleta na primeru izida nove linije izdelkov z logotipom I Feel Slovenia v podjetju Papirol d.o.o. V projektu na kratko predstavimo teorijo marketinškega spleta, ki nam pomaga pri analizi njegovih komponent (izdelka, cene in prostora) na konkretnem primeru izdelkov podjetja Papirol d.o.o. Za potrebe analize preferenc odjemalcev do embalaže z logotipom I Feel Slovenia smo sestavili krajši vprašalnik in ga poslali skupini potencialnih odjemalcev, ki sedaj v podjetju Papirol d.o.o. kupujejo embalažo brez logotipa. Analiza odgovorov je pokazala, da potencialni odjemalci v pričakovani meri kažejo zanimanje za nove izdelke in prav tako, da je podjetje dobro načrtovalo dimenzije ter pakiranje izdelkov in njihovo distribucijo.
Ključne besede:marketinški splet, papirna embalaža, nova linija izdelkov, preference odjemalcev, študija primera
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Zidarič]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-75151 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:37285635 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0MWV2ZHT
Datum objave v DKUM:13.11.2020
Število ogledov:929
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ZIDARIČ, Mojca, 2020, Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Zidarič. [Dostopano 22 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75151
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Potential customer preferences for paper packaging with the logo I Feel Slovenia
Opis:In this work we discuss the marketing mix that applies to the case of the new product line with the logo I Feel Slovenia in the company Papirol d.o.o. In the paper we briefly introduce the theory of the marketing mix, which guides us through the analysis of its components (product, price and place) in case of Papirol d.o.o. For the purposes of analyzing customer preferences for packaging with the I Feel Slovenia logo, we compiled a short questionnaire, which was sent to a group of current customers of Papirol d.o.o. who purchase packaging without any logo. The analysis of the answers showed that potential costumers show interest in the new products as well as that dimensions, packaging and product distribution were all well planned by the company.
Ključne besede:marketing mix, paper packaging, new product line, customer preferences, case study


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici