| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije
Avtorji:ID Hudoletnjak, Dejan (Avtor)
ID Kljajić Borštnar, Mirjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hudoletnjak_Dejan_2019.pdf (5,07 MB)
MD5: E34FAFEC71A065C632D13D36D708DF0D
PID: 20.500.12556/dkum/9b0c5fda-5f4b-47e8-9586-ad9f9eccbe62
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Magistrsko delo obravnava razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije. Poročnih fotografov, kot tudi drugih, je iz leta v leto več. Eden od razlogov za to je cenovno ugodnejša možnost nakupa starejše profesionalne opreme v primerjavi s preteklimi leti. Stroški pa kljub temu še vedno ostajajo visoki. Na trgu opažamo na podlagi uspešnih primerov inoviranj poslovnih modelov rast pomena poslovnega modela in njegovo vlogo v uspešnosti poslovanja organizacije. Z namenom razvoja lastnega poslovnega modela smo analizirali poslovne modele štirih fotografov po gradnikih Kanvas poslovnega modela. Od tega so bili trije s področja poročne fotografije, eden pa s področja produktne in portretne fotografije. Analiza je obsegala pregled spletne pojavnosti in izvedbo intervjujev izbranih fotografov. Pridobljene podatke smo analizirali s pomočjo Kanvas poslovnega modela. Na podlagi rezultatov in ugotovitev analize smo razvili predlog lastnega poslovnega modela za storitve poročne fotografije po vseh elementih Kanvas poslovnega modela. Na kratko smo opisali načrt njegove uvedbe. Na koncu smo predlagali možnosti za izboljšave in dodatne analize.
Ključne besede:poslovni modeli, Kanvas poslovni model, poslovni modeli fotografskih storitev, fotografija, poročna fotografija
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75075 Novo okno
COBISS.SI-ID:8162835 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QOBC8DMH
Datum objave v DKUM:15.01.2020
Število ogledov:1506
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
HUDOLETNJAK, Dejan, 2019, Razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75075
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a business model for wedding photography services
Opis:The master's thesis focuses on the development of a business model for wedding photography services. Each year, there are more wedding and other photographers. One of the reasons is that there are cheaper opportunities to buy older professional equipment compared to previous years. However, the costs remain high. Based on successful examples of business model innovations, the market is seeing an increase in the importance of the business model and its role in the success of an organization. In order to develop our own business model, we analysed business models of four photographers according to the building blocks of the Business Model Canvas. Three were wedding photographers and one was product and portrait photographer. The analysis included an overview of online appearances and interviews of selected photographers. The obtained data were analysed by using the Business Model Canvas. Based on the results and findings of the analysis, we have developed a proposal for our own business model for wedding photography services according to all elements of the Business Model Canvas. We briefly outlined the plan for the introduction of the model and, in the end, suggested options for improvement and additional analysis.
Ključne besede:business models, business Model Canvas, business models for photography services, photography, wedding photography


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici