| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:ID Gregorec, Katja (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gregorec_Katja_2019.pdf (2,27 MB)
MD5: 277B02AD6CFBE92F123F2D34211B452D
PID: 20.500.12556/dkum/4a2c5cb2-f9de-40aa-a8e7-e9662fe130a5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu želimo predstaviti, kako pomembna so družbena omrežja, v našem primeru Instagram in Facebook za »tradicionalne medije« ter za radio. Internet in z njim povezana družbena omrežja omogočajo hitro iskanje vsebin in informacij na zahtevo, zato mlajše generacije vse raje uporabljajo nove medije. Pomemben pojem, s katerim smo se ukvarjali v magistrskem delu, je pojem konvergence, ki združuje tradicionalne in nove medije. Zanimalo nas je predvsem, kako radio predstaviti na družbenih omrežjih in privabiti tudi mlajše občinstvo. Magistrsko delo je potekalo na primeru lokalnega komercialnega radia, Radia City. Radio City ima v svojem lokalnem okolju veliko stopnjo poslušanosti, vendar na družbenih omrežjih ni tako aktiven
Ključne besede:lokalni, komercialni, radio, družbena omrežja, Instagram, Facebook
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Gregorec]
Leto izida:2019
Št. strani:VIII, 84 f.
PID:20.500.12556/DKUM-74997 Novo okno
UDK:316.772.5(043.2)
COBISS.SI-ID:22877206 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZJS46E78
Datum objave v DKUM:22.11.2019
Število ogledov:1491
Število prenosov:198
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GREGOREC, Katja, 2019, Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih : meje dopustnosti medijskega poročanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Gregorec. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74997
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Local commercial radio on social media
Opis:In my master's thesis, I want to emphasise the importance of social media, in our case Instagram and Facebook, for the ‘older media’, the radio. The internet and the other social media tied to it, allow us to search for contents and information fast and on demand, therefore the younger generations prefer to make use of the new media. A crucial concept examined in this work is convergence, which combines old and new media. We were especially interested in how to introduce the radio on social network and make it more inviting for younger audience. This master’s thesis was based on the example of the local commercial radio, Radio City. Radio City has a high rate of listeners in its local environment, but lacks activity on social networks.
Ključne besede:local, commercial, radio, social media, Instagram, Facebook


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici