| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju : magistrsko delo
Avtorji:ID Sreš, Valentina (Avtor)
ID Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sres_Valentina_2019.pdf (7,41 MB)
MD5: ECD575E6CAE87849B483508188CDE896
PID: 20.500.12556/dkum/f31d889c-bcfa-40af-ba39-8106fdbf4005
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Družbeni mediji so postali pomemben del današnje družbe, še posebej mlajših generacij med katerimi so tudi osnovnošolski otroci iz Pomurja. Kljub temu, da sta njihov pojav in razvoj doprinesla veliko prednosti, se je potrebno zavedati tudi njihovih pasti, ki lahko močno vplivajo na uporabnike. Pričujoče magistrsko delo tako ugotavlja, kakšno je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju. Najprej pregledamo literaturo, razjasnimo temeljne pojme in definiramo teoretični okvir. V nadaljevanju predstavimo sorodne študije in njihove ugotovitve ter izpostavimo njihove vrzeli v znanju. S pomočjo teoretičnega dela naloge se tako podrobneje seznanimo s temo raziskovanja in rezultati dosedanjih študij, kar nam pomaga pri načrtovanju raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu izvedemo spletno anketo, katere rezultate statistično obdelamo in analiziramo. Ugotovimo, da je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev treba obravnavati kot ločene konstrukte, na te pa različno vplivajo številni proučevani dejavniki. S pomočjo rezultatov ugotovimo, da se pomurski osnovnošolci njihovih pasti srednje dobro zavedajo. Pri odgovarjanju na raziskovalna vprašanja se opremo na empirične dokaze. Rezultati, dobljeni s pomočjo te študije, lahko prispevajo k boljšemu razumevanju raziskovane problematike in ustreznemu ozaveščanju, služijo pa lahko tudi nadaljnjim raziskovanjem o uporabi družbenih medijev.
Ključne besede:družbeni mediji, osnovnošolci, Pomurje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Sreš]
Leto izida:2019
Št. strani:IX, 89 str.
PID:20.500.12556/DKUM-74958 Novo okno
UDK:316.776.3:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:22890774 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LXPBH9WN
Datum objave v DKUM:22.11.2019
Število ogledov:1694
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
SREŠ, Valentina, 2019, Poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Sreš. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74958
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge of Social Media Traps among Primary School Students in Pomurje
Opis:Social media have become an important part of today’s society, especially for the younger generations, including the primary school students of Pomurje. Although the emergence and development of social media have brought a lot of advantages, we should acknowledge their traps, which can strongly affect their users. The following master thesis explores the extent to which the primary school students in Pomurje are aware of the traps of social media usage. Firstly, we explore the literature, explain the basic concepts and define the theoretical framework. Further on, we present similar studies, their findings, and highlight where the knowledge is faulty. The theoretical part helps us explore the research topic and the existent findings in greater detail, which forms a base for the research part of the thesis. Within the research part, an online survey is conducted, while the results are statistically processed and analyzed. We conclude that the knowledge of social media traps should be treated as separate constructs, which are differently affected by numerous studied factors. The results help us establish that the primary school students of Pomurje are partially aware of social media traps. When answering research questions, we provide empirical proof. Results obtained through this study can contribute to a better understanding of the explored problematic and to raising awareness accordingly. Furthermore, they can be used for future research on the use of social media.
Ključne besede:social media, primary school students, Pomurje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici