| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prometno varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije štirikrakega križišča v mestu Karlovac
Avtorji:ID Cipurić, Domagoj (Avtor)
ID Tollazzi, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šoštarić, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Cipuric_Domagoj_2019.pdf (9,30 MB)
MD5: B302EF04A21A4F957FDF7441A2E83E49
PID: 20.500.12556/dkum/a3980dbf-d516-4546-858d-defe89be78e3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Predmet obravnave magistrskega dela je analiza križišča v mestu Karlovac na Hrvaškem. Zaradi izgradnje obvoznice staromestnega jedra »Zvijezda« v Karlovcu bo obravnavano križišče dobilo novo vlogo v cestnem omrežju. Iz teh razlogov je bilo za izbor optimalne variante rekonstrukcije potrebno izvesti analizo projektno tehničnih elementov križišča, kapacitetno analizo ter prometno varnostno analizo s ciljem ugotavljanja pomanjkljivosti, zaradi katerih lahko pride do nastanka prometnih nesreč. Pri izvedbi kapacitetne analize so zraven izvedenega štetja prometa upoštevane predpostavke o prometnih obremenitvah iz elaborata, ki opravičuje izvedbo omenjene obvoznice. Na podlagi vseh opravljenih analiz ter upoštevajoč prostorske omejitve sta na koncu predlagani dve varianti rekonstrukcije križišča. Prvo varianto predstavlja nesemaforizirano kanalizirano križišče z ločenimi pasovi za leve zavijalce, drugo varianto pa majhno urbano krožno križišče. Z upoštevanjem preverjenih kriterijev za izbor optimalne geometrije križišča je kot optimalna varianta rekonstrukcije predlagana varianta 1, in sicer nesemaforizirano kanalizirano križišče z ločenimi pasovi za leve zavijalce.
Ključne besede:nivojska križišča, prometna varnost, rekonstrukcija križišča, kanalizirano križišče, krožno križišče
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Cipurić]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74932 Novo okno
UDK:656.1.021:625.739(043.2)
COBISS.SI-ID:22711830 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WK5ENSXB
Datum objave v DKUM:02.10.2019
Število ogledov:1517
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
CIPURIĆ, Domagoj, 2019, Prometno varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije štirikrakega križišča v mestu Karlovac [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Cipurić. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74932
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Traffic safety analysis with a proposal for the reconstruction of the four-leg intersection in Karlovac
Opis:The subject of the master's thesis is an analysis of an intersection in Karlovac, Croatia. Due to the construction of the bypass of the old town "Zvijezda" in Karlovac, the junction is given a new role in the road network. For this reason, in order to select the optimal reconstruction variant, it was necessary to carry out an analysis of the design and technical elements of the intersection, a capacity analysis and a road safety analysis in order to determine the deficiencies that could lead to the occurrence of traffic accidents. In carrying out the capacity analysis, in addition to the performed traffic counting, the assumptions about traffic loads from the study that justifies the implementation of the bypass are also taken into account. Based on all the performed analyses and considering the space limitations, two variants of the intersection reconstruction are finally proposed. The first variant is a non-signalized channelled intersection with separate lanes for left turns and the second variant is a small urban roundabout. Taking into account the verified criteria for selecting the optimal intersection geometry, variant 1, a non-signalized channelled intersection with separate lanes for left turns, is proposed as the optimal reconstruction variant.
Ključne besede:level crossing intersection, traffic safety, reconstruction of the intersection, channeled intersection, roundabout


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici