Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Nasveti kot pomoč pri prodaji v digitalnem marketingu: analiza primera
Avtorji:
ID
Plečko, Janja
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Plecko_Janja_2019.pdf
(1,37 MB)
MD5: 599296B3AA287C6AB612500EAF9481F3
PID:
20.500.12556/dkum/58cd9360-78fb-40a5-8bd5-542b7a85cb32
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
S pojmom digitalni marketing se danes srečujemo vse več in je eden najpomembnejših faktorjev uspeha vsakega podjetja. Prednosti digitalnega marketinga danes izkoriščajo v skoraj vseh podjetjih, ne glede na njihovo velikost ali lokacijo. Danes ni več vprašanje, digitalni marketing ja ali ne, temveč predstavlja nujno sredstvo, ki ga vsako podjetje potrebuje za svoje poslovanje. Sodobna tehnologija je odprla vrata novim prodajnim potem in oglaševalskim kanalom, sodobnega kupca, ki je vpet v digitalni svet, je potrebno nagovoriti drugače, drugačen pa je tudi način analize rezultatov trženja. V nalogi bom predstavila sam pojem digitalni marketing in njegovo zgodovino oz. razvoj, razliko med spletnim in digitalnim marketingom. Predstavila bom kanale digitalnega marketinga. To so optimizacija za iskalnike (SEO), Content (Vsebinski) marketing, Inbound Marketing (Vhodni marketing), Marketing na družabnih omrežjih (SMM – Social Media Marketing) in Iskalni marketing (SEM – Search Engine Marketing). Srečali se bomo s strategijami marketinga in z orodji za merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Predstavila bom tudi pojem družabni mediji in njihove koristi za podjetja ter ključne medije za tržno komuniciranje. Med te spadajo spletno mesto podjetja, Facebook, Youtube in Instagram. V diplomski nalogi je podrobneje analiziran digitalni marketing na primeru podjetja Flegis d.o.o.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
družabni mediji
,
kanali digitalnega marketinga
,
tržno komuniciranje
,
strategije marketinga
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Plečko]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74868
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
13515036
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:U5UHLNHI
Datum objave v DKUM:
17.12.2019
Število ogledov:
1724
Število prenosov:
198
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PLEČKO, Janja, 2019,
Nasveti kot pomoč pri prodaji v digitalnem marketingu: analiza primera
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Plečko. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74868
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vzajemni skladi Zavarovalnice Triglav
Bančna garancija kot instrument zavarovanja
Finančne naložbe v življenjska zavarovanja
Tržno komuniciranje Vzajemne, d.v.z.
Slovensko zavarovalništvo v Evropski uniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kontrola avtomobilskih zavarovanj
Pokojninsko zavarovanje
Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja
Analiza in razvoj osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglev
Analiza avtomobilskih zavarovanj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Advice as sales support in digital marketing: a case analysis
Opis:
The term digital marketing being is increasingly being used and is considered to be one of the most important success factors for any business. Today, virtually all businesses, regardless of size or location, are taking advantage of digital marketing. Digital marketing is an essential business tool in a successful company. Modern technology has opened the door to new sales channels and advertising channels, and the modern digital-savvy buyer needs to be addressed differently, and the way marketing results are analyzed ha also changed significantly. In the assignment, I introduced the concept of digital marketing and its history, development and the difference between online and digital marketing. I examined digital marketing channels, for instance: Search Engine Optimization (SEO), Content Marketing, Inbound Marketing, Social Media Marketing (SMM) and Search Engine Marketing (SEM). In the following, I disclosed marketing strategies and tools for measuring digital marketing performance. Additionally, I introduced the concept of social media and its benefits to businesses and key media for marketing communication. These include the company’s website, Facebook, Youtube and Instagram. The effects of three marketing strategies were analyzed: The advices, the prize competitions and videos in the social media channels of digital marketing in the case of Flegis d. o. o. We could identify positive results in all three approaches comparing to regular digital marketing strategies.
Ključne besede:
digital marketing
,
social media
,
digital marketing channels
,
marketing communication
,
marketing strategies
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj