Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
Avtorji:
ID
Fras, Martin
(Avtor)
ID
Pesek, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Fras_Martin_2019.pdf
(4,44 MB)
MD5: 4B97812EB3F8997F943FFC277C566C21
PID:
20.500.12556/dkum/8ebe076f-fcae-4ce2-8fa3-9dab594fb312
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja. Cilj naloge je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev ter njihovega odnosa do dela.
Ključne besede:
Konstrukcionizem
,
programsko okolje
,
Tynker
,
zgodnje poučevanje programiranja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Fras]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74734
UDK:
37.091.3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:
24940040
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DWG9D6RL
Datum objave v DKUM:
26.11.2019
Število ogledov:
1488
Število prenosov:
125
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FRAS, Martin, 2019,
Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Fras. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74734
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
05.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use of Tynker in early stages of teaching programing
Opis:
In this thesis we will discuss Tynker enviroment, used in early stages of teaching programing. Work in chosen enviroment will be supported by concepts of constructionism, which can add to greater understanding of programming concepts. Enviroment will be tested on student programming workshops. The goal is to find out, if Tynker, together with concepts of constructionism, can improve students work and knowledge quality. We will analyze and evaluate our observations based on students' knowledge quality and relationship towards work.
Ključne besede:
Constructionism
,
programming enviroment
,
Tynker
,
early programming learning.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj