Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Delovanje vzgojnih zavodov v Sloveniji z vidika ravnateljev
Avtorji:
ID
Jerenko, Sanja
(Avtor)
ID
Protner, Edvard
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kozmus, Andreja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Jerenko_Sanja_2019.pdf
(1,48 MB)
MD5: 7125D6898B91A89CE13425C383B5E4BE
PID:
20.500.12556/dkum/cfbc3111-cde1-4d49-a03d-d677e9c022e0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Otroci in mladostniki so v vzgojne zavode nameščeni takrat, ko čustvene in vedenjske motnje pri njih napredujejo do te mere, da so vsi poskusi izboljšanja stanja neuspešni. Namen magistrske naloge je predstavitev in obravnava delovanja vzgojnih zavodov v Sloveniji, saj je to področje pri nas še precej neraziskano. V teoretičnem delu so predstavljene značilnosti otrok in mladostnikov, napotenih v vzgojne zavode in potek postopka namestitve v vzgojni zavod. V nadaljevanju so opisani programi in cilji dela vzgojnih zavodov, profili zaposlenih v vzgojnih zavodih ter njihove izobraževalne in vzgojne dejavnosti. Na koncu so izpostavljena načela vzgojnega delovanja vzgojnih zavodov. V empiričnem delu magistrske naloge smo z ravnatelji štirih (od sedmih) vzgojnih domov v Sloveniji, s pomočjo strukturiranih intervjujev, izvedli raziskavo o delovanju vzgojnih domov v Sloveniji. Rezultati naše raziskave so pokazali, da vzgojni zavodi sprejemajo različno populacijo otrok in mladostnikov. V vzgojne zavode otroke in mladostnike najpogosteje nameščajo centri za socialno delo. Po mnenju ravnateljev so najpogostejši vzroki za nastanek čustvenih in vedenjskih motenj ter posledično namestitev v vzgojni zavod neustrezne družinske razmere. Cilj bivanja v vzgojnih zavodih je priprava na samostojno življenje. Ravnatelji so izpostavili tudi nekatere težave s sistemsko urejenostjo delovanja vzgojnih zavodov, še posebej z avtonomnostjo in z zakonodajo, ki vzgojne zavode uvršča pod vejo šolstva.
Ključne besede:
vzgojni zavodi
,
otroci in mladostniki
,
čustvene in vedenjske motnje
,
ravnatelji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Jerenko]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74680
UDK:
343.811-053.6:37.091.113(043.2)
COBISS.SI-ID:
24759560
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CIR2FLV9
Datum objave v DKUM:
20.09.2019
Število ogledov:
2456
Število prenosov:
548
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JERENKO, Sanja, 2019,
Delovanje vzgojnih zavodov v Sloveniji z vidika ravnateljev
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Jerenko. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74680
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
03.09.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Activities of Behaviour Modification Institutions in Slovenia from Principals' Viewpoint
Opis:
Children and youngsters are sent to behavior modification institutions when their emotional and behavioral outbursts become so intense, that all attempts are futile. The purpose of this paper is to present the activities of behavioral modification institutions in Slovenia, since this field is less documented. The theoretical part covers the characteristics of children and youngsters that are sent to behavior modification institutions as well as the accommodation procedure into these institutions. The topics discussed cover the programs and goals of behavior modification institutions, employee profiles as well as their educational and behavior modification actions. Lastly, the principles of behavior modification institutions, are discussed. The empirical part was made by the help of four Slovene principals of behavior modification institutions (in Slovenia there are seven such institutions) and incorporate structured interviews based on educational actions of Slovene behavior modification institution. The findings show that behavior modification institution accept a diverse population of youngsters. Children and youngsters are usually sent to behavior modification institution by social work centers. Principals believe that the reasons children are sent to behavior modification institution include inappropriate family situations. The purpose behavior modification institution wishes to achieve is to prepare individuals for independent life. The principals have also exposed some systematic flaws. Especially problematic are issues related to the autonomy of behavior modification institution, as well as legal issues which classify such institutions into the school branch.
Ključne besede:
behavior modification institutions
,
children and youngsters
,
emotional and behavioral disorders
,
principals
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj