Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
Avtorji:
ID
Krajnc, Mojca
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Krajnc_Mojca_2019.pdf
(477,72 KB)
MD5: EA4ECFFE7CCB6FE09735C7267AAA5A6A
PID:
20.500.12556/dkum/704b2ba1-e4dc-4f8a-a314-7b5ab1ab03fc
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Delo diplomskega projekta temelji na raziskavi zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona. Razdeljeno je na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili odjemalce in zadovoljstvo odjemalcev, podrobneje smo predstavili načine merjenja zadovoljstva in opredelili storitve, njihove značilnosti ter kakovost. V praktičnem delu smo predstavili Moški in ženski frizerski salon Darinka, Darinka Volmajer s.p., v katerem je bila izvedena raziskava zadovoljstva odjemalcev. Opredelili smo način izbire vzorca ter zbiranje in obdelavo podatkov. Pridobljene podatke smo smiselno analizirali in predstavili ter opremili z razumljivimi opisi. S pomočjo izvedene raziskave smo potrdili ali ovrgli hipoteze, postavljene ob začetku priprave diplomskega projekta. Anketa je bila razdeljena med 39 odjemalcev omenjenega frizerskega salona, v času od 22. 7. 2019 do 2. 8. 2019.
Ključne besede:
zadovoljstvo odjemalcev
,
storitve
,
raziskava zadovoljstva odjemalcev
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Krajnc]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74509
UDK:
366
COBISS.SI-ID:
13432348
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:2BJX9B2N
Datum objave v DKUM:
29.10.2019
Število ogledov:
1344
Število prenosov:
150
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAJNC, Mojca, 2019,
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Krajnc. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74509
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev storitev podjetja Si.mobil d.d.
Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev v Plesni šolo Pingi
Hitra moda v maloprodajnem okolju
Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju AJM okna-vrata-senčila d.o.o.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ANALIZA SPLOŠNEGA ZADOVOLJSTVA STRANK V IZBRANI POSLOVNI CONI
Intimnost v medosebnem komuniciranju
Analiza obnašanja porabnikov pri nakupu rabljenih avtomobilov
Odnosi v družinskem podjetju
Vloga subjektivnega čustvenega blagostanja pri nakupu nepremičnin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.08.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Nemški jezik
Naslov:
Research of satisfaction of hairdressers' clients
Opis:
Die Diplomarbeit basiert auf der Studie der Kundenzufriedenheit in einem Friseursalon. Die Studie besteht aus zwei Teilen, und zwar aus dem theoretischen und aus dem praktischen Teil. Im theoretischen Teil wurden die Kunden und ihre Zufriedenheit vorgestellt, detailliert wurden auch die Art und Weise für Bestimmungen der Zufriedenheit dargestellt, es wurden die Leistungen und derer Varianten, Merkmale und Qualität erklärt. Im praktischen Teil wurde der Herren- und Frauensalon, Darinka Volmajer s.p. (Moški in ženski frizerski salon Darinka, Darinka Volmajer s.p.), in dem die Studie der Kundenzufriedenheit ausgeführt wurde, vorgestellt. Es wurde die Auswahlweise des Musters und Datenbearbeitung erklärt. Die erworbenen Resultate wurden sinnvoll analysiert, dann anschließend dargestellt und mit deutlichen Beschreibungen ausgestattet. Mit Hilfe der resultierenden Studie wurden die Hypothesen, die am Anfang der Studie gestellt wurden, bestätigt oder widergelegt. Die Umfrage wurde unter 39 Kunden des oben erwähnten Salons – in der Zeit vom 22. 7. 2019 bis 2. 8. 2019 - verteilt und ausgeführt.
Ključne besede:
Kundenzufriedenheit
,
Leistungen
,
Analyse der Kundenzufriedenheit
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj