| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Avtorji:ID Predan, Tamara (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Predan_Tamara_2019.pdf (965,78 KB)
MD5: 60B21932921AE2C15C96B19A979531DB
PID: 20.500.12556/dkum/41ffca56-75f7-40a5-a1af-177bf8860001
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Ključne besede:Proces prodaje, marketing, prodaja, uspešna prodaja, podjetje Petrol d. d.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Predan]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74346 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:30899971 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OAVPHQH1
Datum objave v DKUM:02.10.2020
Število ogledov:1095
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PREDAN, Tamara, 2019, Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Predan. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74346
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of selling process the seller in the organization Petrol d. d.
Opis:Today the sales process is undergoing constant change and rapid progress. We are living in an age of unexpected change. These are the facts we have to face, and have to deal with in order to succeed. Every salesman knows that today is difficult to sell a thing which he offer. Therefore, a good strategy is needed, and above all, a clear goal. In this thesis, we will focus on analyzing the seller’s sales process. In the theoretical part we will present the definition of marketing, we will also define the concept of the sales process, describe the steps in the sales process from the first contact with the customer to the end of the sale. We will also mention an analysis of the sales process, why is so important to every business. Working with customers is becoming more responsible and demanding, it requires sellers to be constantly concentrated, focused, kind, skillful, and above all, to adapt to the customer's wishes and needs. In the empirical part we will present a case study, as well as a survey analysis, which will try to show from the customer's perspective how they perceive what is most important to them in the properties of the sellers, the shop, and what is more important to them upon arrival in the sales space.
Ključne besede:Sales process, marketing, sales, successful sales, Petrol d. d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici