Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Avtorji:
ID
Predan, Tamara
(Avtor)
ID
Iršič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Predan_Tamara_2019.pdf
(965,78 KB)
MD5: 60B21932921AE2C15C96B19A979531DB
PID:
20.500.12556/dkum/41ffca56-75f7-40a5-a1af-177bf8860001
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Ključne besede:
Proces prodaje
,
marketing
,
prodaja
,
uspešna prodaja
,
podjetje Petrol d. d.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Predan]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74346
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
30899971
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OAVPHQH1
Datum objave v DKUM:
02.10.2020
Število ogledov:
1095
Število prenosov:
129
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PREDAN, Tamara, 2019,
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Predan. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74346
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Management prodaje in upravljanje odnosov z odjemalci v podjetju Vitaminka a. d.
Zadovoljstvo uporabnikov v podjetju Tušmobil
Sales management
Analiza sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza procesa prodaje v logističnem podjetju
Dober prodajalec za zadovoljnega kupca (komunikacijski vidiki)
Analiza procesa prodaje dejavnosti izbranega podjetja
Koraki do uspešne prodaje
Ravnanje s ključnimi kupci v Gorenju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.08.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of selling process the seller in the organization Petrol d. d.
Opis:
Today the sales process is undergoing constant change and rapid progress. We are living in an age of unexpected change. These are the facts we have to face, and have to deal with in order to succeed. Every salesman knows that today is difficult to sell a thing which he offer. Therefore, a good strategy is needed, and above all, a clear goal. In this thesis, we will focus on analyzing the seller’s sales process. In the theoretical part we will present the definition of marketing, we will also define the concept of the sales process, describe the steps in the sales process from the first contact with the customer to the end of the sale. We will also mention an analysis of the sales process, why is so important to every business. Working with customers is becoming more responsible and demanding, it requires sellers to be constantly concentrated, focused, kind, skillful, and above all, to adapt to the customer's wishes and needs. In the empirical part we will present a case study, as well as a survey analysis, which will try to show from the customer's perspective how they perceive what is most important to them in the properties of the sellers, the shop, and what is more important to them upon arrival in the sales space.
Ključne besede:
Sales process
,
marketing
,
sales
,
successful sales
,
Petrol d. d.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj