| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Globoko učenje in igra dama : diplomsko delo
Avtorji:ID Popič, Jan (Avtor)
ID Bošković, Borko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Brest, Janez (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Popic_Jan_2019.pdf (749,47 KB)
MD5: 38860675CCA1655B56B182534EEE84C2
PID: 20.500.12556/dkum/a2d8d1ad-1047-421a-9df0-25dee88b39bb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V zaključnem delu smo zasnovali računalniški program AlphaLady, ki se je sposoben naučiti igranja igre dama brez vnosa človeškega znanja. Za dosego tega smo uporabili vzpodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo in globoke konvolucijske mreže za ocenitev posameznih stanj v igri. Predstavili smo programe Alpha Go, AlphaGo Zero in AlphaZero, na podlagi katerih je zasnovan naš program. Opisali smo uporabljeno ogrodje in teoretično ozadje uporabljenih pristopov. Uspelo nam je naučiti 9 različic programa, pri čemer je vsaka naslednja različica enakovredna ali boljša kot prejšnja.
Ključne besede:umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijska nevronska mreža, drevesno preiskovanje Monte Carlo, vzpodbujevalno učenje, igra dama
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Popič]
Leto izida:2019
Št. strani:XVII, 50 str.
PID:20.500.12556/DKUM-74323 Novo okno
UDK:004.8(043.2)
COBISS.SI-ID:22848534 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LMRHYGF1
Datum objave v DKUM:13.11.2019
Število ogledov:2048
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
POPIČ, Jan, 2019, Globoko učenje in igra dama : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Popič. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74323
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Deep Learning and the game of Checkers
Opis:In the thesis, we designed a computer program AlphaLady, which is capable of learning to play the game of checkers without human knowledge. To achieve this we have used reinforcement learning, Monte Carlo tree search and deep convolutional neural network for evaluating board positions. Our program is based on the introduced programs Alpha Go, AlphaGo Zero and AlphaZero. We described a framework that was used for implementation and theoretical background of used approaches. We managed to train 9 versions of our program, with each successive version being equal or better than the previous one.
Ključne besede:artificial intelligence, deep learning, convolutional neural network, Monte Carlo tree search, reinforcement learning, checkers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici