Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Umetna inteligenca v sistemih za upravljanje odnosov s strankami
Avtorji:
ID
Krajnc, Tamara
(Avtor)
ID
Sternad Zabukovšek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Krajnc_Tamara_2019.pdf
(1,14 MB)
MD5: 010F29D32BC5040252FD115445F441CB
PID:
20.500.12556/dkum/4b524425-8f93-43b6-a262-6e75ee6c8802
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Hiter tehnološki napredek na področju digitalizacije in podatkov ter analitike je omogočil nastanek novih poslovnih inovacij in novih oblik konkurence. Tehnologija se razvija na področju robotike, analitike in umetne inteligence. Nekatera podjetja pridobivajo konkurenčno prednost pri uporabi podatkov in analitike, kar omogoča hitrejše in obsežnejše sprejemanje odločitev na podlagi dokazov, pridobivanju različnih vpogledov in optimizacije procesov. Umetna inteligenca bo spremenila podjetja in ustvarila nove vrste podjetij. Tehnične inovacije so pomagale organizacijam z novimi možnostmi za doseganje strank. Sistem za upravljanje odnosov s strankami in umetna inteligenca sta zelo močna kombinacija, ki ustvarjata na digitalnem trgu. Ker je internet postal hrbtenica sodobnih prodajnih in trženjskih prizadevanj, se je moral CRM sistem razviti, da zajame in kategorizira nenehno naraščajoč tok signalov in podatkovnih točk. Cilj umetne inteligence v CRM sistemih je, da umetna inteligenca obvladuje analizo in pripravi pametna priporočila o strankah ali možnostih. Od 1028 organizacij po vsem svetu je 28% izjavilo, da so že sprejele umetno inteligenco, 41% pa jih je odgovorilo, da bodo to storile v dveh letih (Salesforce, 2019). Podjetja se zavedajo, da so njihova najdragocenejša sredstva odnosi s stankami. Dejstvo je, da izgradnja osebnih in socialnih odnosov postaja pomembno področje trženja. Podjetja upravljajo s podatki, kot so družabni marketing, maloprodajne podatkovne baze, zabeležena strankina aktivnost, logistika in podatki o podjetjih, da vzpostavijo kakovostne strategije CRM. Ker lahko velike količine podatkov zagotovijo vzorec informacij strank, lahko podjetja napovedujejo in predpostavljajo, kakšne so potrebe svojih strank danes. Velike količine podatkov so pomagale oblikovati številne industrijske panoge in spremenili način delovanja podjetij danes.
Ključne besede:
umetna inteligenca
,
sistemi za upravljanje odnosov s strankami
,
velike količine podatkov
,
tehnologija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Krajnc]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74292
UDK:
004.8
COBISS.SI-ID:
13491484
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BYGUVV9L
Datum objave v DKUM:
10.12.2019
Število ogledov:
1691
Število prenosov:
242
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAJNC, Tamara, 2019,
Umetna inteligenca v sistemih za upravljanje odnosov s strankami
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Krajnc. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74292
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Možnost razvoja turizma v občini Turnišče
How GIS could be used as a tool to enhance the tourism sectors?
Izzivi in trendi v destinacijskem managementu
Dostopni turizem
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Prepoznavnost koroške kuhinje
Analiza razvojnih razlik med slovenskimi občinami
Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
Analiza trajnostnega razvoja turizma
Sustainable rural development
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.08.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Artificial intelligence in customer relationship management systems
Opis:
The fast-technological advancements in the field of digitalization, as well as in data and analytics, has enabled the emergence of new business innovations and new forms of competition. Technology is advancing in the fields of robotics, analytics and artificial intelligence. Companies are gaining the advantage on the market through the use of data and analytics that enable faster and broader decision making, based on evidence, offer various insights and lead to process optimization. Artificial intelligence is going to change businesses and create new types of businesses. Technological innovations help organizations with new possibilities of reaching clients. The systems for customer relationship management and artificial intelligence are a very strong combination, which create new opportunities on the digital market. Because the internet became the backbone of modern sales and marketing endeavours, the CRM strategy had to evolve, for it to be able to encompass and categorize the perpetually increasing flow of signal and data points. The purpose of artificial intelligence in CRM is the control of the analysis process and the preparation of smart recommendations regarding clients or opportunities. From 1028 organizations around the world 28% confirmed the usage of artificial intelligence and 41% stated, that they are going to implement the usage in the next two years (Salesforce). Companies are aware that their most valuable assets are customer relationships. It is a fact that the establishment of personal and social relationships is an important area of marketing. Companies manage data such as social marketing, retail databases, recorded customer activities, logistics and data on other companies, for the purpose of establishing a CRM strategy of good quality. Because big data enables patterns of information on clients, companies are able to predict and presume the needs of their customers. Big data helped with the establishment of various industries and changed the mode of action of companies today.
Ključne besede:
artificial intelligence
,
customer relationship management systems
,
big data
,
technology
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj