| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Mobilno oglaševanje
Avtorji:ID Horvat, Laura (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Horvat_Laura_2019.pdf (1,27 MB)
MD5: 75C3E54D492C89CA2AAFA3265CC834D1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Mobilna telefonija je v današnjem, hitro razvijajočem svetu postala edinstven medij še tako zahtevnih potrošnikov. Kljub temu da ima medij veliko pozitivnih lastnosti, ne smemo spregledati težav z zasebnostjo in zaupanjem. Prav zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem projektu podrobneje raziščemo mnenje ljudi o oglaševanju v tem mediju, in tudi kateremu operaterju najbolj zaupajo.
Ključne besede:oglaševanje, operaterji, mobilni telefon, telefonija, medij.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Horvat]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74258 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13512988 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DVKYKKME
Datum objave v DKUM:17.12.2019
Število ogledov:1171
Število prenosov:110
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HORVAT, Laura, 2019, Mobilno oglaševanje [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Horvat. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74258
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mobile advertising
Opis:In der sich schnell entwickelnden Welt von heute ist die Mobiltelefonie zu einem einzigartigen Medium geworden, das selbst anspruchsvolle Verbraucher anspricht. Trotz der Tatsache, dass das Medium enorme positive Eigenschaften aufweist, dürfen wir Probleme mit der Privatsphäre und Vertrauen nicht vergessen. Aus diesem Grund habe ich mich entschlossen, bei meinem Abschlussprojekt, sowohl die Meinung von Verbrauchern zur Werbung auf diesem Medium als auch die Präferenzen bezüglich der Betreiber, dem sie am meisten vertrauen, im Detail zu untersuchen.
Ključne besede:Werbung, Operator, Mobiltelefon, Telefonie, Medien.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici