Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Mobilno oglaševanje
Avtorji:
ID
Horvat, Laura
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Horvat_Laura_2019.pdf
(1,27 MB)
MD5: 75C3E54D492C89CA2AAFA3265CC834D1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Mobilna telefonija je v današnjem, hitro razvijajočem svetu postala edinstven medij še tako zahtevnih potrošnikov. Kljub temu da ima medij veliko pozitivnih lastnosti, ne smemo spregledati težav z zasebnostjo in zaupanjem. Prav zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem projektu podrobneje raziščemo mnenje ljudi o oglaševanju v tem mediju, in tudi kateremu operaterju najbolj zaupajo.
Ključne besede:
oglaševanje
,
operaterji
,
mobilni telefon
,
telefonija
,
medij.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Horvat]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74258
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
13512988
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DVKYKKME
Datum objave v DKUM:
17.12.2019
Število ogledov:
1171
Število prenosov:
110
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Laura, 2019,
Mobilno oglaševanje
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Horvat. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74258
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
VARSTVO OKOLJA, OKOLJSKI VIDIKI IN EKOLOŠKA ZAŠČITA - PROBLEM LOČEVANJA ODPADKOV PO GOSPODINJSTVIH V OBČINI KRŠKO
Zasnova aktivnosti recikliranja
Optimizacija ravnanja z odpadki v podjetju transpak d.o.o.
Ločevanje odpadkov v vzgojnovarstvenih zavodih
Ravnanje z komunalnimi odpadki v občini Lenart - zadovoljstvo občanov z ravnanjem z odpadki
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Stopnja ozaveščenosti prebivalcev Občine Bled o ravnanju z odpadki
Zbiranje in recikliranje odpadkov v drugi triadi osnovne šole
Recikliranje
Recikliranje odpadnega materiala v vrtcu
Ločevanje in recikliranje odpadkov v Sloveniji ter njuna umeščenost v evropski prostor
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
20.08.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Mobile advertising
Opis:
In der sich schnell entwickelnden Welt von heute ist die Mobiltelefonie zu einem einzigartigen Medium geworden, das selbst anspruchsvolle Verbraucher anspricht. Trotz der Tatsache, dass das Medium enorme positive Eigenschaften aufweist, dürfen wir Probleme mit der Privatsphäre und Vertrauen nicht vergessen. Aus diesem Grund habe ich mich entschlossen, bei meinem Abschlussprojekt, sowohl die Meinung von Verbrauchern zur Werbung auf diesem Medium als auch die Präferenzen bezüglich der Betreiber, dem sie am meisten vertrauen, im Detail zu untersuchen.
Ključne besede:
Werbung
,
Operator
,
Mobiltelefon
,
Telefonie
,
Medien.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj