| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učenje komunikacije in socialnih veščin pri odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju - študija primera
Avtorji:ID Vreča, Sanja (Avtor)
ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vreca_Sanja_2019.pdf (3,19 MB)
MD5: 7D5D9E89870C908826103BF6C2FC74B0
PID: 20.500.12556/dkum/ad72fa2c-a3ff-4ea8-b082-9a7ba8b5bf60
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Uspeh posameznika v skupini je ključnega pomena za širši uspeh v življenju. Za oba uspeha so socialne veščine in komunikacijske kompetence osnovni dejavniki, ker omogočajo, navezovanje stikov, konstruktivno reševanje problemov in vključitev v širše socialno okolje. Za odrasle z motnjo v duševnem razvoju so te osnovne spretnosti velik napor in stres prav zaradi pomanjkanja komunikacijskih kompetenc ter socialnih veščin, ki predstavljajo osnovne gradnike za socializacijo. Raziskava je temeljila na kombiniranju kvalitativnih in kvantitativnih tehnik pridobivanja podatkov s pomočjo individualizirane ocenjevalne lestvice, opazovanja z udeležbo, pogovorov s strokovnimi delavci in branja strokovnih mnenj. Rezultati v empiričnem delu naloge so pokazali, da so se izbrani osebi med praktičnimi delavnicami in po njih izboljšale socialne veščine in komunikacijske kompetence. Prav tako so rezultati pokazali, da besedila v lahko berljivi obliki pomagajo izboljšati učenje komunikacije in socialnih veščin pri odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju. Odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju se je s pomočjo besedil v lahko berljivi obliki izboljšala tudi samoiniciativnost govora.
Ključne besede:motnja v duševnem razvoju, odrasli s posebnimi potrebami, socialne veščine, komunikacija, praktične delavnice.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Vreča]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74125 Novo okno
UDK:376:374.7:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:24743688 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1CX5I96Y
Datum objave v DKUM:19.09.2019
Število ogledov:2255
Število prenosov:430
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VREČA, Sanja, 2019, Učenje komunikacije in socialnih veščin pri odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju - študija primera [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Vreča. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74125
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Editorial
  2. Editorial
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning of communication and social skills with intellectually disabled adult - case study
Opis:The success of an individual in a group is crucial for wider success in life. Social and communication skills are fundamental factors for both types of these successes. The skills enable constructive solving of problems and integration into a wider social environment. These basic skills cause a great deal of effort and stress to adults with mental disorders who lack in all aspects of these skills which are basic building blocks for socialization. The research for this thesis was based on acquiring a combination of qualitative and quantitative data with the help of an evaluation scale, observation with participation, conversations with the professional staff. and reading different expert opinions. The results of the empirical part of this research showed that the subject of the research improved both her social and communication skills during and after her practical workshops. Research also showed that reading easy-to-read materials improve social and communication skills of adults with intellectual disabilities. The subject’s initiative to converse was also improved with the help of easy-to-read materials.
Ključne besede:mental disorder, adults with special needs, social skills, communication, practical workshops


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici