| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uprizoritev plesne dramatizacije na predšolski stopnji
Avtorji:ID Marinčič, Maja (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marincic_Maja_2019.pdf (2,60 MB)
MD5: 484B4514CF0B9672225E8E415750CF25
PID: 20.500.12556/dkum/0d449edf-6001-412b-b41b-80db2324b07b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo preučili plesno dramatizacijo na predšolski stopnji. V teoretičnem delu smo razčlenili plesno dramatizacijo in opisali vpliv na otrokov razvoj posameznih področij, ki jih plesna dramatizacija vključuje. Plesna dramatizacija vključuje ples, gibanje, glasbo, gledališko vzgojo in čustva. Ravno zaradi svoje dovršenosti in pestrosti pozitivno vpliva na celostni razvoj otrok na predšolski stopnji. Namen diplomskega dela je uprizoriti plesno dramatizacijo na predšolski stopnji, zato smo se v teoretičnem delu dotaknili tudi načrtovanja vzgojnega dela v vrtcu in vodenja vzgojitelja. Preučili smo vzgojno delo na predšolski stopnji, na področju umetnosti in plesa. Opisali smo, kako pomembno je vzgojiteljevo kvalitetno vodenje, empatičnost, strokovnost ter prilagodljivost glede na vzdušje v skupini, ki jo vodi. V praktičnem delu smo z enomesečnim načrtovanjem in izvedbo dali otrokom možnost, da so spoznali čarobnost plesnega gibanja, glasbe, pravljice in emocij – vsega združenega skupaj. Spraševali smo se o odzivu otrok na plesno dramatizacijo in učinku glasbe, ki smo jo predvajali ob izvajanju plesne dramatizacije. Zanimalo nas je tudi, če otroci prepoznajo vloge na osnovi plesnih gibov, če prepoznajo glasbene motive ter na kakšen način izražajo zanimanje za plesno dramatizacijo. Praktični del vsebuje pet priprav in evalvacij, kako smo otroke pripravili na plesno dramatizacijo ter štiri priprave in evalvacije, kako smo izvedli plesne dramatizacije po zgodbi Žabec se boji od avtorja Maxa Velthuijsa.
Ključne besede:plesna dramatizacija, predšolska stopnja, ples, vodenje vzgojitelja, načrtovanje, uprizoritev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Marinčič]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74094 Novo okno
UDK:373.2:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:24732680 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WJA3VZB1
Datum objave v DKUM:18.09.2019
Število ogledov:1007
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MARINČIČ, Maja, 2019, Uprizoritev plesne dramatizacije na predšolski stopnji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Marinčič. [Dostopano 7 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74094
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dance dramatization prerformance at pre-school level
Opis:In the graduation thesis, we examined dance dramatization at pre-school level. In the theoretical part, we analysed and described influence of individual areas included in the dance dramatization on child’s development. Dance dramatization includes dance, movement, music, theatre education, and feelings. Due to its perfection and diversity, it has a positive impact on comprehensive development of children at pre-school level. The purpose of the graduation thesis is to perform dance dramatization at pre-school level. Therefore, in the theoretical part we also mentioned planning of educational work in kindergarten and guidance of a teacher. We examined educational work at pre-school level, in the areas of art and dance. We described the importance of teacher’s quality guidance, empathy, professionalism, and flexibility regarding the atmosphere in the group led by the teacher. Based on the one-month planning and implementation, in the practical part we gave children a possibility to get familiar with the magic of dance, music, fairy-tale, and emotions – all together. We asked ourselves about children’s response to dance dramatization and effect of music that was played during dance dramatization implementation. We were also interested whether children recognize roles based on dance movements, whether they recognize music motifs, and in what way they express interest in dance dramatization. The practical part includes five lesson plans and evaluations on how we prepared children for dance dramatization, and four lesson plans and evaluations on how we implemented dance dramatizations under the story “Žabec se boji” (“Frog is Frightened”) by Max Velthuijs.
Ključne besede:dance dramatization, pre-school level, dance, guidance of teacher, planning, performance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici