Naslov: | Primerjalna analiza treh največjih oblačnih CRM rešitev v Sloveniji |
---|
Avtorji: | ID Bukovac, Gregor (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Bukovac_Gregor_2019.pdf (580,65 KB) MD5: 47021FCAF891A83862F6EBC657263071 PID: 20.500.12556/dkum/3c945855-e23a-415a-b884-0042467e9a9e
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | CRM-rešitve so bile ustvarjene za pomoč podjetjem, da učinkovito upravljajo z obstoječimi strankami in spremljajo potencialne stranke. S tem se razbremenijo zaposleni, da se lahko osredotočijo na druge poslovne procese. Ker pa je ponudnikov veliko, se je težko odločiti, katero rešitev izbrati, zato smo v diplomskem projektu primerjali tri največje oblačne CRM-rešitve v Sloveniji.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo, kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo, ter navedli prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM, ugotovili, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM-rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev, in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili, ali se oblačne CRM-rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne. |
---|
Ključne besede: | CRM, stranke, management odnosov s strankami, oblačne rešitve |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [G. Bukovac] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-74051  |
---|
UDK: | 004.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 13485084  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:P6VJOBPC |
---|
Datum objave v DKUM: | 09.12.2019 |
---|
Število ogledov: | 1335 |
---|
Število prenosov: | 174 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
BUKOVAC, Gregor, 2019, Primerjalna analiza treh največjih oblačnih CRM rešitev v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Bukovac. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74051
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |