| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjalna analiza treh največjih oblačnih CRM rešitev v Sloveniji
Avtorji:ID Bukovac, Gregor (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bukovac_Gregor_2019.pdf (580,65 KB)
MD5: 47021FCAF891A83862F6EBC657263071
PID: 20.500.12556/dkum/3c945855-e23a-415a-b884-0042467e9a9e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:CRM-rešitve so bile ustvarjene za pomoč podjetjem, da učinkovito upravljajo z obstoječimi strankami in spremljajo potencialne stranke. S tem se razbremenijo zaposleni, da se lahko osredotočijo na druge poslovne procese. Ker pa je ponudnikov veliko, se je težko odločiti, katero rešitev izbrati, zato smo v diplomskem projektu primerjali tri največje oblačne CRM-rešitve v Sloveniji. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo, kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo, ter navedli prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM, ugotovili, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM-rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev, in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili, ali se oblačne CRM-rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne. V diplomskem projektu smo najprej predstavili računalništvo v oblaku, povedali smo kaj to je, kateri modeli obstajajo, katere vrste poznamo ter prednosti in slabosti. Nadaljevali smo z opisom CRM-ja, katere vrste poznamo, kateri so ponudniki in kakšni so trendi. Nato smo predstavili vsako CRM rešitev posebej, na kratko smo predstavili podjetje, ki ponuja rešitev in opisali rešitev CRM. Na koncu smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na pakete, ki jih ponujajo, na prilagodljivost rešitev, povezljivost z obstoječimi programi v podjetju, razlike v funkcionalnosti, sledenje trendom ter ugotovili ali se oblačne CRM rešitve med seboj bistveno razlikujejo ali ne.
Ključne besede:CRM, stranke, management odnosov s strankami, oblačne rešitve
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Bukovac]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74051 Novo okno
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:13485084 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:P6VJOBPC
Datum objave v DKUM:09.12.2019
Število ogledov:1335
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BUKOVAC, Gregor, 2019, Primerjalna analiza treh največjih oblačnih CRM rešitev v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Bukovac. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74051
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.07.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of the three largest cloud CRM solutions in Slovenia
Opis:CRM solutions were created to help companies efficiently handle their customers and track potential customers. This allows employees to relocate their efforts to other business processes. However, due to large number of providers it is difficult to decide on a fitting solution, which is why we compared three of the largest cloud CRM solutions in Slovenia. In this thesis we first presented and defined cloud computing, what models and kinds exist and their pros and cons. Then, we broke down the CRM solutions, what kinds we know, who are the providers and what are the current trends. We presented every CRM solution separately, briefly introduced the companies that provide the solutions and described the said CRM solutions. In conclusion we did a comparative analysis of all three solutions, comparing the provided packages, how adaptable are the given solutions, the connectivity with already present programs in the company, differences in functionality, what trends are being pursued and we found out if cloud CRM solutions differ among each other or not.
Ključne besede:CRM, customers, customer relationship management, cloud solutions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici