Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Avtorji:
ID
Jazbec, Martina
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jazbec_Martina_2019.pdf
(615,13 KB)
MD5: 0A2EEC88F519315B164371E59073D847
PID:
20.500.12556/dkum/802bdcd0-81f0-4e1d-bb51-4a9928045436
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Delo diplomskega projekta temelji na naslovu Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti. Razdeljeno je na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili oglaševanje, njegove cilje, podrobneje predstavili vrste in medije oglaševanja. Pomemben del diplomskega projekta pa so same oglaševalske agencije, zato najdemo v tem delu njihov podrobnejši opis, predvsem pa predstavitve določenih oglaševalskih agencij, ki delujejo na slovenskem trgu. Ker pa se na vsakem trgu veliko stvari vrti okrog tekmovanja in konkurence, smo predstavili še najpomembnejše nagrade za oglaševalske agencije. V praktičnem delu smo se osredotočili na analizo prepoznavnosti. Anketa je bila razdeljena med 17 študentov marketinga in 17 študentov drugih usmeritev v času od 21. 5. 2018 do 25. 6. 2018. Predstavljena je z barvnimi grafi in razumljivimi opisi.
Ključne besede:
oglaševanje
,
oglaševalske agencije
,
prepoznavnost
,
študenti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jazbec]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73874
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
13397532
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BBHOCGXU
Datum objave v DKUM:
19.09.2019
Število ogledov:
827
Število prenosov:
79
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAZBEC, Martina, 2019,
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jazbec. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73874
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primjena pivskog tropa u proizvodnji bioplina
Določitev lastnosti blata pridobljenega iz odpadne vode iz anaerobnega čiščenja in ostanka hidrolize aerobnega blata v Vipap Videm Krško
Reaktor za anaerobnu obradu otpadnih voda i postupak anaerobne obrade otpadnih voda s visokim udjelom suspendiranih tvari
Postupak anaerobne obrade i proizvodnje bioplina iz pivske komine
Process development of biogas production through anaerobic digestion of brewery spent grain as a mono substrate
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Application of photocatalyst TiO2 to millimetre-sized granules
Ab initio modelling of photocatalytic CO [sub] 2 reduction reactions over Cu/TiO [sub] 2 semiconductors including the electronic excitation effects
Photocatalytic activity of iron titanates, basic bismuth nitrates and titanate nanotubes in aqueous medium
Photocatalytic properties of transparent thin films of $TiO_2$ doped with vanadium in a silica binder
Synthesis of nanostructured TiO [sub] 2 microparticles with high surface area
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.06.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Recognition of slovenian advertising agencies among students
Opis:
The diploma project is based on the Recognition of Slovenian advertising agencies among students. It is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, we presented advertising, its goals, presented the types and media of advertising in greater detail. An important part of the diploma project is the advertising agencies themselves, which is why we find in this part their detailed description, and especially the presentations of certain advertising agencies operating on the Slovenian market. However, because in every market a lot of things are about competition, we also presented the most important awards for advertising agencies. In the practical part, we focused on the analysis of recognition. The survey was distributed to 17 students of marketing orientations and 17 students of other courses in the period from 21.5.2018 to 25.6.2018. The results are presented with color charts and understandable descriptions.
Ključne besede:
advertising
,
advertising agencies
,
recognition
,
students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj