| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Avtorji:ID Jazbec, Martina (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jazbec_Martina_2019.pdf (615,13 KB)
MD5: 0A2EEC88F519315B164371E59073D847
PID: 20.500.12556/dkum/802bdcd0-81f0-4e1d-bb51-4a9928045436
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Delo diplomskega projekta temelji na naslovu Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti. Razdeljeno je na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili oglaševanje, njegove cilje, podrobneje predstavili vrste in medije oglaševanja. Pomemben del diplomskega projekta pa so same oglaševalske agencije, zato najdemo v tem delu njihov podrobnejši opis, predvsem pa predstavitve določenih oglaševalskih agencij, ki delujejo na slovenskem trgu. Ker pa se na vsakem trgu veliko stvari vrti okrog tekmovanja in konkurence, smo predstavili še najpomembnejše nagrade za oglaševalske agencije. V praktičnem delu smo se osredotočili na analizo prepoznavnosti. Anketa je bila razdeljena med 17 študentov marketinga in 17 študentov drugih usmeritev v času od 21. 5. 2018 do 25. 6. 2018. Predstavljena je z barvnimi grafi in razumljivimi opisi.
Ključne besede:oglaševanje, oglaševalske agencije, prepoznavnost, študenti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Jazbec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73874 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13397532 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BBHOCGXU
Datum objave v DKUM:19.09.2019
Število ogledov:827
Število prenosov:79
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
JAZBEC, Martina, 2019, Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jazbec. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73874
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.06.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of slovenian advertising agencies among students
Opis:The diploma project is based on the Recognition of Slovenian advertising agencies among students. It is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, we presented advertising, its goals, presented the types and media of advertising in greater detail. An important part of the diploma project is the advertising agencies themselves, which is why we find in this part their detailed description, and especially the presentations of certain advertising agencies operating on the Slovenian market. However, because in every market a lot of things are about competition, we also presented the most important awards for advertising agencies. In the practical part, we focused on the analysis of recognition. The survey was distributed to 17 students of marketing orientations and 17 students of other courses in the period from 21.5.2018 to 25.6.2018. The results are presented with color charts and understandable descriptions.
Ključne besede:advertising, advertising agencies, recognition, students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici