| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Likovna umetnost kot dejavnik emancipacije otrok z različnimi sposobnostmi v vključujočih šolah
Avtorji:ID Idoska, Maja (Avtor)
ID Herzog, Jerneja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Duh, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gabrovec_Maja_2019.pdf (2,10 MB)
MD5: 136ADD8D9E98B701C32560C524D11673
PID: 20.500.12556/dkum/786cbee8-7a68-4dda-9af6-63e1c389d0de
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Likovna umetnost kot dejavnik emancipacije otrok z različnimi sposobnostmi v vključujočih šolah sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu bomo predstavili likovno umetnost v vključujoči šoli, pri čemer bomo podrobneje opisali koncept inkluzije, učence s posebnimi potrebami, emancipacijo otrok s posebnimi potrebami, prednosti likovnovzgojne prakse z vidika emancipacije, naloge učitelja likovne umetnosti in pomen individualizacije v učnem procesu likovne umetnosti. Nadalje bomo predstavili likovno ustvarjalnost in likovno apreciacijo. Vsemu temu sledi predstavitev likovnega razvoja, ki je bil skupaj z likovno apreciacijo tudi predmet raziskave. Znotraj likovnega razvoja bomo opisali likovnointelektualni, likovnooblikovni in likovnoustvarjalni razvoj ter načine spodbujanja le-tega. Empirični del magistrske naloge zajema rezultate raziskave, katere namen je bil analizirati nivo likovne ustvarjalnosti, nivo likovnooblikovnega razvoja, nivo likovnointelektualnega razvoja ter nivo likovne apreciacije otrok različnih skupin v šestih razredih vključujočih osnovnih šol na območju Maribora. Rezultati so pokazali, da v nivoju likovne ustvarjalnosti, likovnooblikovnega razvoja, likovnointelektualnega razvoja in likovne apreciacije med skupinami ni statistično značilnih razlik. Se je pa pokazala statistično značilna razlika med spoloma, in sicer pri likovni apreciaciji, v prid deklicam. V nivoju likovne ustvarjalnosti, likovnooblikovnega razvoja in likovnointelektualnega razvoja med deklicami in dečki ni bilo mogoče zaznati statistično značilnih razlik. Ugotovitev, da med nadarjenimi učenci, učenci s posebnimi potrebami in učenci z običajnim razvojem ni razlik, daje možnost, da se preko likovne umetnosti učenci lahko emancipirajo.
Ključne besede:Likovna umetnost, emancipacija, likovni razvoj, likovna ustvarjalnost, likovna apreciacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Gabrovec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73857 Novo okno
UDK:37.015.31:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:24708360 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Q8YJAFXX
Datum objave v DKUM:29.08.2019
Število ogledov:1301
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
IDOSKA, Maja, 2019, Likovna umetnost kot dejavnik emancipacije otrok z različnimi sposobnostmi v vključujočih šolah [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Gabrovec. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73857
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.06.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Art as a factor of emancipation for differently-abled children in inclusive schools
Opis:Master thesis titled Art as a factor of emancipation for differently-abled children in inclusive schools consists of a theoretical and empirical part. In the theoretical part we will present visual art in the inclusive school, where we will describe in more detail the concept of inclusion, special need students, and emancipation of special needs children, advantages of visual arts practice in terms of emancipation, art teacher’s tasks and the importance of individualization in the teaching process of visual arts. Further, we will present artistic creativity and its factors and artistic appreciation. All this is followed by a presentation of artistic development, which along with artistic appreciation, was also the subject of the research. Within the artistic development we will describe artistic intellectual development, visual arts development and artistic creativity development with ways of encouraging it. The empirical part of the master’s thesis includes the results of the research. The purpose of the research was to analyze the level of artistic creativity, the level of visual arts development, the level of artistic intellectual development and the level of artistic appreciation of children of different groups in 6thgrade in inclusive primary schools in Maribor area. The results showed that in the level of artistic creativity, visual arts development, artistic intellectual development and visual appreciation among groups there are no statistically significant differences. However, there was a statistically significant difference between genders in the artistic appreciation in favour of the girls. At the level of artistic creativity, visual arts development and artistic intellectual development between girls and boys it was not possible to distinguish statistically significant differences. The finding, that among gifted students, special needs students and average developed students there are no differences, gives students the possibility of emancipation through visual arts.
Ključne besede:Visual arts, emancipation, artistic development, artistic creativity, artistic appreciation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici