| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poučevanje in učenje o onesnaženem zraku s pomočjo multimedijskih vsebin v 5. razredu osnovne šole
Avtorji:ID Kous, Kaja (Avtor)
ID Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kous_Kaja_2019.pdf (2,19 MB)
MD5: 2DD20701D25133023BD4F7CFB0E1A207
PID: 20.500.12556/dkum/2062d184-0560-422c-9387-c0cc9e334afe
 
.zip MAG_Kous_Kaja_2019.zip (206,34 MB)
MD5: 30BF749649BEFC5379E5E84F923B0063
PID: 20.500.12556/dkum/d200bbad-3ecc-4826-835e-b74e1a99d6cc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo preučevali vpliv poučevanja in učenja s pomočjo multimedijskih vsebin na napredek in trajnost znanja učencev 5. razreda pri učni vsebini o onesnaženem zraku, ki jo predvideva učni načrt za naravoslovje in tehniko. Poleg tega nas je zanimalo še mnenje 43 učencev 5. razreda o izvedenih učnih urah v neposredni praksi, ki smo jih izvedli na izbrani osnovni šoli, ter mnenje razrednih učiteljic v 5. razredu o uvedeni metodi obrnjene učilnice kot delu njunega akcijskega raziskovanja. Pri raziskovanju smo uporabili deskriptivno in kavzalno-eksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja, v okviru katerih smo zbrali podatke s pomočjo preizkusov znanja, ankete in standardiziranega intervjuja ter jih obdelali s postopki kvantitativne in kvalitativne metodologije raziskovanja. Rezultati so pokazali, da so multimedijske vsebine, uporabljene v eksperimentalni skupini, povzročile statistično značilne razlike v napredovanju in ohranjanju znanja učencev 5. razreda pri učni vsebini »Onesnaževanje zraka in ukrepi za čistejši zrak«. Večini (90,7 %) anketiranih učencev je bila bolj všeč učna ura s pomočjo multimedijskih vsebin in z uporabo tabličnih računalnikov, kjer so jih navduševali zlasti videoposnetki, tablični računalniki in animacije, razredni učiteljici pa sta podali dokaj različni mnenji o obrnjeni učilnici, sta pa obe izrazili željo po ponovni uporabi metode.
Ključne besede:onesnaženi zrak, informacijsko-komunikacijska tehnologija, multimedija, obrnjena učilnica, naravoslovje v osnovni šoli
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Kous]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73801 Novo okno
UDK:37.091.3:50:004(043.2)
COBISS.SI-ID:24717064 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AS6XPBDU
Datum objave v DKUM:29.08.2019
Število ogledov:1754
Število prenosov:298
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOUS, Kaja, 2019, Poučevanje in učenje o onesnaženem zraku s pomočjo multimedijskih vsebin v 5. razredu osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Kous. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73801
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.06.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching and learning about polluted air with the help of multimedia teaching contents in year 5 of Primary school
Opis:This master’s thesis studies the effect the multimedia way of teaching and learning has on the progress and sustainability of knowledge of the 5th grade learners. We focused on the learning content about the polluted air that is in the curriculum for science and technology. Furthermore we wanted to hear the opinion of 43 students of the 5th grade about the carried out lessons. We also needed the opinion of teachers who imported the method of a flipped classroom as a part of their action research. In the research we have used a descriptive and a causal experimental method of empirical and pedagogical research. Within this we have collected the data with the knowledge tests, questionnaire and standardized interview. The data was then processed with quantitative and qualitative methodology. The results show that the multimedia contents used in the experimental group have led to statistically typical differences in the progress and the sustainability of knowledge of the 5th grade students in the learning content »The air pollution and measures for cleaner air«. The majority (90,7 %) of the respondents have liked the lesson with multimedia content and the use of tablet PCs. They were particularly enthusiastic about the videos, tablets and animation. The teachers have given us quite different opinions about the flipped classroom, but have expressed desire to use the method again.
Ključne besede:polluted air, information and communication technology, multimedia, flipped classroom, science in elementary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici