| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij
Avtorji:ID Pernek, Lara (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pernek_Lara_2019.pdf (936,29 KB)
MD5: FA759BB74BA64235733B8E3E082F0B0A
PID: 20.500.12556/dkum/48bc5c3b-b694-45d5-8357-620cdf9558df
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Danes predstavlja svetovni splet temeljni vir informacij, družbena omrežja pa so že povsem ustaljen del naše realnosti. Zaradi večanja popularnosti družbenih omrežij se veča tudi zanimanje podjetij, da preko njih predstavljajo svoje storitve, izdelke in dejavnosti ter vzpostavljajo komunikacijo s kupci. Izjemna priljubljenost družbenih omrežij predstavlja za številna podjetja inovativno orodje in nov način povezovanja s strankami. Podjetja lahko z ustrezno uporabo marketinškega znanja vplivajo na zaznavanje potencialnih in obstoječih kupcev ter z njihovim odnosom do blagovne znamke povečujejo prodajo. Družbeno omrežje Instagram postaja po Sloveniji in po svetu eno najbolj priljubljenih, ki lahko s pravilnimi pristopi in metodami močno vpliva na poslovanje podjetja. Znan je po izjemno aktivnih uporabnikih in svoji hitri rasti. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, to so globalizacija in mednarodno trženje podjetij, pojem in pomen mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, pomen digitalnega trženja in vloga družbenih omrežij ter Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij. Posvetili smo se osnovnim značilnostim Instagrama in možnostim oglaševanja na njem. Empirični del obsega analizo, kako slovenska in tuja podjetja izkoristijo Instagram kot priložnost za oglaševanje in kako komunicirajo z obstoječimi in potencialnimi odjemalci.
Ključne besede:globalizacija, Instagram, mednarodno trženje, družbena omrežja, mednarodno komuniciranje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Pernek]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73759 Novo okno
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:13476636 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V1CFPI0E
Datum objave v DKUM:05.12.2019
Število ogledov:2252
Število prenosov:515
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PERNEK, Lara, 2019, Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Pernek. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73759
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Podobna dela iz repozitorija:

Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.06.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Instagram as a tool for companies' international marketing communication
Opis:Today, the World Wide Web is a fundamental source of information and social networks are already an integral part of our reality. Due to the increasing popularity of social networks, the companies are interested to present their services, products and activities throughout social networks. Furthermore, companies use social networks to establish communication with their customers. The increasing popularity of said networks represents an innovative tool for connecting with customers for many companies. By using the marketing knowledge, companies can influence the perception of potential and existing customers and increase their sales. Instagram is becoming one of the most popular social networks in Slovenia and around the world. It is known for its active users and rapid growth. Using proper approaches and methods, companies can increase its business through Instagram. The diploma thesis is divided into a theoretical and empirical part. In the theoretical part, the main concepts of the diploma thesis are presented, such as globalization and international marketing of companies, the concept and importance of international marketing communication of companies, the importance of digital marketing, the influence of social networks and the role of Instagram as a tool for international marketing communication of companies. The basic features of Instagram and the possibilities of advertising on it are presented in the diploma thesis as well. The empirical part includes an analysis of how Slovenian and foreign companies use Instagram as an opportunity for advertising and how they communicate with existing and potential customers.
Ključne besede:globalization, Instagram, international marketing, social network, international communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici