SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjalna analiza nastopov največjih televizijskih osebnosti slovenske televizije
Avtorji:Koder, Tjaša (Avtor)
Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Koder_Tjasa_2019.pdf (1,10 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je predstavljena analiza nastopa dveh voditeljev razvedrilnih oddaj na komercialni televiziji. Analizirani sta bili besedna in nebesedna komunikacija voditeljev Vida Valiča in Petra Polesa v oddajah Slovenija ima talent, Vid in Pero šov ter X Factor Slovenija, ki sta jih vodila skupaj. Preučevano je bilo, kakšne so podobnosti in razlike v govoru in prvinah nebesedne komunikacije izbranih voditeljev. S pomočjo analize govora je bilo ugotovljeno, da voditelja uporabljata neknjižni pogovorni jezik, natančneje osrednjeslovenski oz. ljubljanski pogovorni jezik. Analiza mimike, gestikulacije in zunanjega videza je pokazala podobnosti v značilnostih nebesedne komunikacije pri obeh voditeljih. Ugotovljeno je bilo tudi, da se voditelja precej izražata skozi obrazne kretnje, ki pogosto nadomestijo besede. Najpogostejši obrazni izraz je smeh, njegova intenzivnost pa se spreminja glede na primernost v različnih položajih. Oba imata roke večino časa v gibanju. Oblečena sta v enaka, elegantna oblačila. Rezultati analize so lahko kot vodilo primerni za voditelje, ki televizijsko delo šele začenjajo, saj nazorno prikazujejo elemente, ki so pomembni za dober nastop. Hkrati so lahko pridobljeni rezultati uporabni za raziskovalce, ki bi v prihodnosti želeli raziskovati nebesedno in/ali besedno komunikacijo med voditelji ne le razvedrilnih, temveč tudi drugih vrst oddaj na komercialni in javni televiziji.
Ključne besede:komunikacija, besedna komunikacija, nebesedna komunikacija, razvedrilne oddaje
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
URN:URN:SI:UM:DK:BEEJCFNN
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:138
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The comparative analysis of performances of the greatest slovenian television personalities
Opis:The subject of this diploma thesis is the comparative analysis of performances of two television personalities on commercial TV. We analyzed the verbal and nonverbal communication of Vid Valič and Peter Poles in three television shows, which they have run together, Slovenija ima talent, Vid in Pero šov and X Factor Slovenija. We were interested in examining the differences and similarities in speech, language characteristic, and elements of nonverbal communication. With our analyses of speech, we found out that they both use conversational language that is typical for Ljubljana and surrounding area. Analysis of mimics, gestures, and external appearance show that the aforementioned TV presenters have a few commonalities. They both have strong facial expressions that are often used to replace words. The most common facial emote is a smile that changes according to the story that they are addressing. Most of the time, the movements of their hands are animated. They tend to wear fashionable clothing. The obtained results can serve as a guide for TV presenters, who have just started working in television because they show elements of nonverbal communication that are important for effective performance on television. Also, our results can be used by researchers who would, in the future, want to research verbal and nonverbal communication amongst presenters in different forms of media both pure entertainment and informative programming.
Ključne besede:communication, verbal communication, nonverbal communication, entertainment program


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici