| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sodelovanje med starši in šolo pri konstruktivnem spoprijemanju učencev z neuspehom
Avtorji:ID Pavlović, Sanja (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pavlovic_Sanja_2019.pdf (1,67 MB)
MD5: C269015E2275EBED9995F16616837291
PID: 20.500.12556/dkum/d86c1b7d-08bf-4ec8-87be-22e719dc174e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Starši si od nekdaj prizadevajo, da bi bili njihovi otroci kar se da uspešni. Za otrokovo uspešnost so pripravljeni narediti in žrtvovati marsikaj. Vendar pa se starši razlikujejo v dojemanju, kaj za otroka predstavlja uspeh in kaj neuspeh. Namen magistrske raziskave je bil na vzorcu staršev otrok od drugega do šestega razreda osnovne šole proučiti njihova stališča do neuspeha. Želeli smo ugotoviti, kakšno je njihovo pojmovanje neuspeha ter kako zaznavajo njegov vpliv na otrokovo učenje in na kakovost njegovega znanja. Preverjali smo tudi, kako se starši odzivajo na otrokov neuspeh, s kom se o tem posvetujejo in ali bi si o konstruktivnem spoprijemanju z otrokovim neuspehom želeli izvedeti več in na kakšen način. V raziskavo je bilo vključenih 110 staršev otrok, ki obiskujejo osnovne šole v Celju in njegovi širši okolici, od tega je bilo 41 očetov in 69 mater. Za merjenje navedenih konstruktov smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga v celoti oblikovali s pomočjo vprašalnika, uporabljenega v raziskavi Haimovitz in Dweck (2016). Vprašalnik je meril v treh sklopih, in sicer stališča, odzive in želje z lestvico stališč, lestvico odzivov in lestvico želja ter s štirimi vprašanji delno zaprtega tipa. Rezultati so pokazali, da imajo starši do neuspeha bolj pozitiven kot negativen odnos in da se na neuspeh otrok odzivajo bolj konstruktivno kot nekonstruktivno. Razlike med poročanjem mater in očetov pretežno niso bile statistično pomembne, enako velja za korelacijo prepričanja o neuspehu in samoporočanim odzivanjem. Čeprav ima raziskava določene omejitve, je pomemben prispevek k ozaveščanju staršev o pomembnosti vpliva njihovih stališč o neuspehu na njihove otroke, saj je veliko staršev izrazilo željo po znanju na tem področju. Zato smo oblikovali smernice, ki bi lahko staršem in učiteljem pomagale pri konstruktivnejšem spoprijemanju z neuspehom otrok.
Ključne besede:Neuspeh, stališča, starši, konstruktivni odziv, miselna naravnanost, učitelji.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Pavlović]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73639 Novo okno
UDK:37.064.1(043.2)
COBISS.SI-ID:24712456 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CIO536IW
Datum objave v DKUM:29.08.2019
Število ogledov:1292
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PAVLOVIĆ, Sanja, 2019, Sodelovanje med starši in šolo pri konstruktivnem spoprijemanju učencev z neuspehom [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Pavlović. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73639
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cooperation between parents and school in students' constructive coping with failure
Opis:Since time immemorial, parents have made every effort to make their children as successful as possible. They have been prepared to do and sacrifice a great deal for their child's success. However, there exist different perceptions of parents on what represents a success or a failure for their child. The purpose of this thesis is to study the attitude of parents towards failure of their children, based on a sample from second to sixth grade of primary school. We wanted to establish their concept of failure and their perception of its influence on child’s learning process and the quality of child’s knowledge. We examined how parents responded to their child’s failure, who they consulted and if they wanted to learn more about how to cope constructively with their child’s failure and in what way. 110 parents of primary school students from Celje and its surroundings were included in the study, 41 of them fathers and 69 mothers. To measure the stated constructs, the survey questionnaire based entirely on the questionnaire used in the Haimovitz and Dweck survey (2016) was implemented. The questionnaire scanned in three sets: perceptions, responses and wishes, with the scale of perceptions, scale of responses and scale of wishes, and with four partly closed-ended questions. The results show that parents tend to have more positive than negative attitude towards failure. Their response to their child’s failure is constructive to a greater extent than non-constructive. The differences between mothers and fathers reports were statistically insignificant. The same holds true of the correlation of failure and self-reported response. Even though the survey has its limitations, it can be seen as a significant contribution to the raising of parents’ awareness of the importance of their perception of failure and the influence it has on their children. For many parents expressed their wish to learn more about the topic. For that reason, the guidelines were formed that can help parents as well as teachers to cope constructively with the children’s failure.
Ključne besede:Failure, perception, parents, constructive response, mind-set, teachers.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici