| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu : magistrsko delo
Avtorji:ID Šuster, Jakob (Avtor)
ID Plenković, Mario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kožuh, Ines (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Suster_Jakob_2019.pdf (4,72 MB)
MD5: EB87B4741400E4B247D38A5BB13471F3
PID: 20.500.12556/dkum/07009557-2b11-4606-b7aa-01611675870c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede:družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Šuster]
Leto izida:2019
Št. strani:IX, 138 f.
PID:20.500.12556/DKUM-73620 Novo okno
UDK:[659.4:658.8]:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:22876694 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TP5NPKLU
Datum objave v DKUM:21.11.2019
Število ogledov:1525
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠUSTER, Jakob, 2019, Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Šuster. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73620
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User generated content as a web based marketing public relations tool
Opis:Youtube video blog or vlog as an example of user generated content, is one of the latest and most powerful marketing-public relations tool. Vlogers, creators of this type of content have become strong opinion leaders and shapers at the same time, influencing more and more social media users. Vlog as a marketing-public relations tool is also the main topic of our research, especially focused on what vlogers have in common and what strategies they use to produce content. We also analize product and brand placement, which is one of the most common ways to implement brand and product related information into any type of content. As a result we found, that most of the vlogers use basically same analogy or strategy of communication with their public. Regarding that we created a communication strategy model that defines the vloger's content creation, depending on what sort of brand or product information it may involve.
Ključne besede:YouTube, vlogger, vlog, video blog, public relations, marketing, social media, parasocial interaction, product placement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici