| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Politični vpliv na imidž turistične destinacije : primer Brazilije
Avtorji:ID Dornik, Katarina (Avtor)
ID Rangus, Marjetka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Trdina, Andreja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Dornik_Katarina_2019.pdf (2,00 MB)
MD5: D58D8A2350A4BEC4328534D3BC973BD1
PID: 20.500.12556/dkum/0bfe013d-e2d6-438d-bf26-fffdcf0348f4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Preverjali smo, kateri dejavniki vplivajo na transfer imidža in do kod sega njihov vpliv. Skozi zgodovino smo poiskali motive za nastanek trenj znotraj Brazilije in kako se to prenaša na politični imidž. Raziskovali smo, kakšen vpliv imajo posamezni elementi in dejavniki političnega imidža na imidž turistične destinacije ter kako se to trenutno odraža. Preverili smo v kolikšni meri politična podoba države vpliva na imidž turistične destinacije in kako izboljšati imidž. Zanimalo nas je, kako dobro anketiranci poznajo Brazilijo in kakšno je splošno mnenje o tej državi. Brazilija je največja država v Južni Ameriki z neverjetnimi naravnimi danostmi in bogastvom, vendar v socialno-ekonomskem primežu. Stanje v državi se refleksira tudi na imidž turistične destinacije, pri čemer gre za transfer imidža med posameznimi dejavniki. Na podlagi naše raziskave ocenjujemo, da se negativni politični imidž odraža tudi na zaznavanje turistične identitete destinacije.
Ključne besede:Brazilija, imidž turistične destinacije, transfer imidža, politični imidž.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73619 Novo okno
COBISS.SI-ID:2048315475 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BESMDMUA
Datum objave v DKUM:22.08.2019
Število ogledov:1574
Število prenosov:110
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
DORNIK, Katarina, 2019, Politični vpliv na imidž turistične destinacije : primer Brazilije [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73619
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:24.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Political impact on tourist destination image : the case of Brazil
Opis:We checked which factors influence the image transfer and how their impact goes. Throughout history, we have found motives for friction within Brazil and how this is transmitted to the political image. We investigated the impact of individual elements and factors of political image on the image of the tourist destination and how this is currently reflected. We have checked the extent to which the political image of the state affects the image of the tourist destination and how to improve the image. We were interested in how well respondents know Brazil and what is the general opinion about this country. Brazil is the largest country in South America with unbelievable natural resources and wealth, but in a socio-economic sphere. The situation in the country is also reflected on the image of the tourist destination, which is a transfer of image among individual factors. Based on our research, we estimate that the negative political image also reflects the perception of the tourist identity of the destination.
Ključne besede:Brazil, image of a tourist destination, transfer of image, political image.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici