Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Sodobni pristop k podjetništvu v slovenskih podjetjih
Avtorji:
ID
Gorenšek, Barbra
(Avtor)
ID
Rebernik, Miroslav
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Gorensek_Barbra_2019.pdf
(2,15 MB)
MD5: F626E9AC5B06D2E745AEA16B7443AFD1
PID:
20.500.12556/dkum/8a381bbf-2291-496d-89f8-74f4e95e076e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Sodobna podjetja morajo, če želijo preživeti na konkurenčnih trgih, ustvarjati boljše izdelke in storitve, predvsem pa prave izdelke in storitve, torej tiste, ki si jih kupci resnično želijo oziroma jih potrebujejo. Inovirati morajo hitreje, predvsem pa stroškovno učinkoviteje. Pojavi se vprašanje: S katerimi metodami, strategijami in orodji si lahko podjetje pri tem pomaga? Tradicionalni pristop, ki temelji na planiranju in napovedovanju, v tem spremenljivem in negotovem svetu namreč ni učinkovit. Kot odgovor na to so se pojavile številne nove metode, strategije in orodja za iskanje in oblikovanje tržnih priložnosti v podjetništvu, ki smo jih s skupnim izrazom poimenovali sodobni pristopi k podjetništvu. Uporaba le-teh lahko podjetjem pomaga učinkovito in hitreje oblikovati nove izdelke in storitve, ki si jih kupci resnično želijo ter s tem zmanjša tveganje zapravljanja virov in poveča možnost uspeha. Cilj pričujočega dela je proučitev treh sodobnih pristopov k podjetništvu: metode vitkega podjetništva, metode oblikovalskega razmišljanja in strategije modrega oceana ter ugotoviti, v kolikšni meri slovenska podjetja poznajo in uporabljajo proučevane sodobne pristope k podjetništvu. Rezultati kažejo, da večina podjetij ne uporablja teh pristopov, še najmanj strategije modrega oceana; glavni razlog je nepoznavanje le-teh. Rezultati raziskave so pokazali tudi, da uporaba sodobnih pristopov k podjetništvu ni odvisna od starosti, velikosti ter izvozne usmerjenosti podjetij. Je pa odvisna od dejavnosti podjetij, saj storitvena podjetja bolj uporabljajo sodobne pristope k podjetništvu kot proizvodna. Ugotavljamo tudi, da večina podjetij sicer cilja na moteče oziroma nemoteče inovacije (odpiranje novega trga), kar pomeni, da ambicij ne primanjkuje; manjka le pravi pristop k podjetništvu.
Ključne besede:
podjetništvo danes
,
pristop k podjetništvu
,
metoda vitkega podjetništva
,
metoda oblikovalskega razmišljanja
,
strategija modrega oceana.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Gorenšek]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73538
UDK:
005.2
COBISS.SI-ID:
13377820
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RZJB2M7B
Datum objave v DKUM:
16.08.2019
Število ogledov:
1739
Število prenosov:
363
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GORENŠEK, Barbra, 2019,
Sodobni pristop k podjetništvu v slovenskih podjetjih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Gorenšek. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73538
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Formuliranje farmacevtskih učinkovin s PGSS procesom
Formuliranje paracetamola v polimere s superkritičnimi plini
Phase equilibria in systems containing [alpha]-tocopherol and dense gas
Topnost organskih spojin v plinih visoke gostote ter matematično modeliranje podatkov
Izolacija rdečih pigmentov iz paprike s plini visoke gostote
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv enkrat recikliranega polietilena visoke gostote na njegove termične lastnosti
Določanje faktorjev občutljivosti sorodnih substanc aktivnih farmacevtskih učinkovin
Termične lastnosti večkrat recikliranega polietilena visoke gostote
Proizvodnja farmacevtskih učinkovin v tobaku
Raziskave migracije vode med strukturnimi polisaharidi in ostalimi komponentami trdnih farmacevtskih oblik
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.05.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Modern approach to entrepreneurship in slovenian companies
Opis:
In order to survive in competitive markets, modern companies need to create better products and services, more importantly the right products and services, i.e. those that customers really want and need. They also need to innovate faster and, above all, more cost-effective. The question arises: What methods, strategies, and tools can companies use to achieve that? The traditional approach to entrepreneurship based on planning and forecasting is not effective in this fast changing and uncertain world. In response to this, a number of new methods, strategies, and tools for finding and creating new business opportunities have emerged which we commonly named as modern approaches to entrepreneurship. Using them can help companies, effectively and quickly, design new products and services which customers really want, thereby reducing the risk of wasting resources and increasing the likelihood of the success. The aim of this work is to examine three modern approaches to entrepreneurship: lean startup, design thinking, and blue ocean strategy, and find out to what extent Slovenian companies know and use these modern approaches to entrepreneurship. The results show that most companies do not use these approaches, least of all the blue ocean strategy. The main reason for that is that they do not know them. The research also showed that the use of modern approaches to entrepreneurship does not depend on age, size, and export orientation of companies. It is, however, dependent on the activities of companies, as service companies use more modern approaches to entrepreneurship than production companies. We also discovered that most of Slovenian companies aim at disruptive and non-disruptive innovations (creating new markets), which means that there is no shortage of ambition, only the right approach to entrepreneurship lacks.
Ključne besede:
entrepreneurship today
,
approach to entrepreneurship
,
lean startup
,
design thinking
,
blue ocean strategy.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj