Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Digitalno marketinško komuniciranje v turizmu
Avtorji:
ID
Turk, Tajana
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Turk_Tajana_2019.pdf
(2,50 MB)
MD5: 83C776AE66818E8A827F1E56931C4B0C
PID:
20.500.12556/dkum/46718a02-6c74-4b92-87df-2df4c8ab18a6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Digitalni marketing je v današnjem svetu skoraj nepogrešljiv v vsakem podjetju. Tako internet kot uporaba družbenih omrežij sta v zadnjih letih med nami močno narasla. Dejstvo je, da se nahajamo v največjem vzponu digitalne dobe in transformacije. Kam nas bo to pripeljalo in kako daleč se bo vse skupaj razvilo, zaenkrat ostaja še skrivnost. V tem času razcveta digitala pa za podjetja to predstavlja veliko priložnosti. Digitalni marketing uporablja že skoraj vsako podjetje do tiste mere, kot ga poznajo oz. koliko se informirajo o njem. Nekatera podjetja, predvsem manjša, pa gledajo nanj predvsem iz vidika stroškov in mu posvečajo nekoliko manj pozornosti. Večja podjetja, ki se pa poglobijo vanj, spoznajo, da vsebuje veliko več koristnih informacij kot samo stroške, in pridobijo veliko podatkov o uporabnikih in bodočih zvestih kupcih. Nekatera podjetja so veliko pridobila na podlagi digitala, predvsem nove uporabnike, ki se odločajo za nakup in s tem prispevajo k boljšim rezultatom podjetja. Gre predvsem za poznavanje in razumevanje potrošnika in njegovega obnašanja od samega začetka iskanja informacije do končnega nakupa, se pravi spoznamo njegovo celotno nakupno izkušnjo. V magistrski nalogi bomo predstavili razvoj digitalnega marketinškega komuniciranja ter raziskali, kateri so elementi in aktivnosti na tem področju. Spoznali bomo, preko katerih digitalnih marketinških kanalov podjetja komunicirajo in ali bo v prihodnosti digitalni marketing v celoti nadomestil tradicionalni marketing. Raziskali bomo, kako se eno najuspešnejših turističnih podjetij v Sloveniji sooča s tem oz. kako uspešni so na področju digitalnega marketinškega komuniciranja. Spoznali bomo, katera so tista družbena omrežja, ki podjetju prispevajo največ ter kakšne so napovedi in plani za uspešno digitalno pozicijo na trgu.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
digitalni marketing
,
digitalno marketinško komuniciranje
,
digitalni marketinški kanali
,
Kompas d.d.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Turk]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73393
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
13354780
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QQC3QK1V
Datum objave v DKUM:
18.07.2019
Število ogledov:
1998
Število prenosov:
351
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TURK, Tajana, 2019,
Digitalno marketinško komuniciranje v turizmu
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Turk. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73393
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
06.04.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital marketing communication in tourism
Opis:
Todays' vital part of every sucessful company is digital marketing. Usage of internet and social networks are in steady growth. Undeniable fact is, that we are in the middle of the biggest rising of digital era. Where will it bring us and how far will it develope is still questionable and mystery. Digital marketings' big boom is also companies' exceptional opportunity and it's used by almost every company, small companies still sees it mostly as a cost, but big one, which are mastering at it, know that it contains far more informations about their users and clients. They are able to getting new clients with it, which contributes to better business sales. It's all about knowing and understanding client and his behaviour from the very beggining of looking for information, to final checkout, it's all about user experience. In masters degree, we will present digital marketing communication development and explore it's core elements and activity. We will find out in which digital channels companies communicate and if digital marketing is about to replace traditional marketing. We will research how Slovenian most sucessful travel company is coping with it and their sucess in digital marketing communication. We will find out, which are companies' most profitable social channels and forecast and plans for sucessful digital position on market.
Ključne besede:
marketing communication
,
digital marketing
,
digital marketing communication
,
digital marketing channels
,
Kompas d.d.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj