| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole
Avtorji:ID Grešovnik, Lara (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Herzog, Jerneja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gresovnik_Lara_2019.pdf (1,12 MB)
MD5: 8AFD18DE219351A3A9C6BB00FFA57539
PID: 20.500.12556/dkum/c182c1d2-2893-4c3e-bb2b-3da6a9d77f05
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z magistrskim delom Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole smo želeli preveriti razlike v likovnem razvoju med učenci 2. in učenci 5. razreda. Predvsem smo želeli ugotoviti, ali med učenci različne starosti in spola obstajajo razlike na oblikovnem ter ustvarjalnem nivoju likovnega izražanja. Naša pozornost je bila usmerjena na dejavnike oblikovnega in dejavnike ustvarjalnega razvoja. Le-te smo spremljali s testiranjem učencev. Testne risbe smo komisijsko ocenili. Rezultate smo obdelali z deskriptivno statistiko, za ugotavljanje razlik z vidika starosti in spola učencev pa smo uporabili t-test za neodvisne vzorce. Vzorec je zajemal učence 2. in 5. razredov osnovne šole, skupno 91 učencev. Z analizo rezultatov smo ugotovili, da so učenci 5. razreda z vidika oblikovnega razvoja dosegli boljše rezultate od učencev 2. razreda, medtem ko so učenci 2. razreda z vidika ustvarjalnega razvoja dosegli boljše rezultate od učencev 5. razreda. Tako na oblikovnem kot tudi na ustvarjalnem nivoju nismo ugotovili razlik med spoloma. Dobljeni podatki predstavljajo pomemben uvid v oblikovni razvoj. Če pogledamo ustvarjalni razvoj, pa lahko rečemo, da se deloma tudi potrdi predpostavka, da so mlajši učenci bolj spontani in neobremenjeni z zunanjimi vplivi. Prav gotovo spoznanja naše raziskave lahko pomembno vplivajo na razumevanje likovnega razvoja pri učencih; tega mora učitelj razrednega pouka dodobra poznati in s svojim strokovnim pristopom tudi spodbujati in razvijati.
Ključne besede:razredna stopnja, likovni razvoj, oblikovni razvoj, ustvarjalni nivo, razred
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Grešovnik]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73155 Novo okno
UDK:73:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:24461320 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:N0NW28GM
Datum objave v DKUM:02.04.2019
Število ogledov:1325
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GREŠOVNIK, Lara, 2019, Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Grešovnik. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73155
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.02.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The comparison of art competences among pupils in the first period of primary school
Opis:With our master's degree thesis entitled The comparison of art competences among pupils in the fist period of primary school, our aim was to examine the differences in the development of art competences among children from second to fifth grade of primary school. Our main interest was to discover whether there are any differences in the formative and creative level of art expression between the children of different age and different gender. Our attention was focused on the factors of the formative and the creative facts of development, which we achieved by testing the students. All test pictures were graded by the commission. The results were processed with the descriptive statistics, in order to find the differences from the viewpoint of age and gender of the students, a t-test for independent samples was used. A sample included students of second and fifth primary school classes, altogether 91 students were tested. The detailed analysis showed that the fifth grade students achieved better results in the formative development, and the second grade students showed better results in the area of creativity. No differences were discovered in creative or formative level based on the gender of the students. The gathered information presents an important insight into the development of the formative development which is conditioned by the successful work of the teacher and is more present with the older population of students. Looking at the creative development, a fact that younger students tend to be more spontaneous and less burdened with outside influences, can be confirmed. Our findings can surely have an important influence on understanding the art development of the children, which the teacher has to be thoroughly informed with and use his or her professional approach in order to encourage and develop both competences.
Ključne besede:fist period of primary school, art development, formative development, creative level, class


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici