Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole
Avtorji:
ID
Grešovnik, Lara
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Herzog, Jerneja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Gresovnik_Lara_2019.pdf
(1,12 MB)
MD5: 8AFD18DE219351A3A9C6BB00FFA57539
PID:
20.500.12556/dkum/c182c1d2-2893-4c3e-bb2b-3da6a9d77f05
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Z magistrskim delom Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole smo želeli preveriti razlike v likovnem razvoju med učenci 2. in učenci 5. razreda. Predvsem smo želeli ugotoviti, ali med učenci različne starosti in spola obstajajo razlike na oblikovnem ter ustvarjalnem nivoju likovnega izražanja. Naša pozornost je bila usmerjena na dejavnike oblikovnega in dejavnike ustvarjalnega razvoja. Le-te smo spremljali s testiranjem učencev. Testne risbe smo komisijsko ocenili. Rezultate smo obdelali z deskriptivno statistiko, za ugotavljanje razlik z vidika starosti in spola učencev pa smo uporabili t-test za neodvisne vzorce. Vzorec je zajemal učence 2. in 5. razredov osnovne šole, skupno 91 učencev. Z analizo rezultatov smo ugotovili, da so učenci 5. razreda z vidika oblikovnega razvoja dosegli boljše rezultate od učencev 2. razreda, medtem ko so učenci 2. razreda z vidika ustvarjalnega razvoja dosegli boljše rezultate od učencev 5. razreda. Tako na oblikovnem kot tudi na ustvarjalnem nivoju nismo ugotovili razlik med spoloma. Dobljeni podatki predstavljajo pomemben uvid v oblikovni razvoj. Če pogledamo ustvarjalni razvoj, pa lahko rečemo, da se deloma tudi potrdi predpostavka, da so mlajši učenci bolj spontani in neobremenjeni z zunanjimi vplivi. Prav gotovo spoznanja naše raziskave lahko pomembno vplivajo na razumevanje likovnega razvoja pri učencih; tega mora učitelj razrednega pouka dodobra poznati in s svojim strokovnim pristopom tudi spodbujati in razvijati.
Ključne besede:
razredna stopnja
,
likovni razvoj
,
oblikovni razvoj
,
ustvarjalni nivo
,
razred
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Grešovnik]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73155
UDK:
73:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
24461320
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:N0NW28GM
Datum objave v DKUM:
02.04.2019
Število ogledov:
1325
Število prenosov:
151
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GREŠOVNIK, Lara, 2019,
Primerjava likovnih sposobnosti med učenci na razredni stopnji osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Grešovnik. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73155
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Inclusive teachers' planning of work with children with special needs
Attitudes of preschool children`s parents towards inclusion of children with special needs into regular kindergarten classes
Parental perception of inclusive education in preschools and primary schools
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Importance of Additional Professional Assistance for Children, Parents and Teachers at Anton Žnideršič Primary School
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.02.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The comparison of art competences among pupils in the first period of primary school
Opis:
With our master's degree thesis entitled The comparison of art competences among pupils in the fist period of primary school, our aim was to examine the differences in the development of art competences among children from second to fifth grade of primary school. Our main interest was to discover whether there are any differences in the formative and creative level of art expression between the children of different age and different gender. Our attention was focused on the factors of the formative and the creative facts of development, which we achieved by testing the students. All test pictures were graded by the commission. The results were processed with the descriptive statistics, in order to find the differences from the viewpoint of age and gender of the students, a t-test for independent samples was used. A sample included students of second and fifth primary school classes, altogether 91 students were tested. The detailed analysis showed that the fifth grade students achieved better results in the formative development, and the second grade students showed better results in the area of creativity. No differences were discovered in creative or formative level based on the gender of the students. The gathered information presents an important insight into the development of the formative development which is conditioned by the successful work of the teacher and is more present with the older population of students. Looking at the creative development, a fact that younger students tend to be more spontaneous and less burdened with outside influences, can be confirmed. Our findings can surely have an important influence on understanding the art development of the children, which the teacher has to be thoroughly informed with and use his or her professional approach in order to encourage and develop both competences.
Ključne besede:
fist period of primary school
,
art development
,
formative development
,
creative level
,
class
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj