| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Upoštevanje učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli
Avtorji:ID Pokrivač, Tina (Avtor)
ID Javornik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pokrivac_Tina_2019.pdf (2,60 MB)
MD5: 88DAD47DEC1FE195AEC56D6049DB28C8
PID: 20.500.12556/dkum/a8c33c23-ef5c-44fb-951b-540b8a7f0510
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Raziskovalna tema magistrske naloge se navezuje na zastopanost učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli, ki jih predvideva Učni načrt za predmet geografija v osnovni šoli (2011). Cilj naloge je bil raziskati, v kolikšni meri učni načrt upošteva razlikovanje med različnimi učnimi stili učencev pri pouku geografije v osnovni šoli. Da bi odgovorili na raziskovalno vprašanje, je bila opravljena analiza operativnih učnih ciljev in vsebine učnega načrta za pouk geografije v slovenski osnovni šoli. V teoretičnem delu smo sprva opredelili pojme učenje, poučevanje in učni stili. Nadalje smo opredelili različne vrste učnih stilov, pri čemer smo se podrobneje posvetili delitvi na vizualni, avditivni in motorični učni stil ter pouk geografije. V empiričnem delu magistrske naloge smo na osnovi analize Učnega načrta za predmet geografija v osnovni šoli (2011) proučevali številčno zastopanost in vrste učnih ciljev glede na prisotnost posameznih stilov ter njihovo uravnoteženost v celotnem obsegu za pouk geografije v osnovni šoli. V nadaljevanju smo analizirali didaktična priporočila v učnem načrtu za pouk geografije v osnovni šoli z vidika učnih stilov ter na podlagi ugotovitev analize učnega načrta oblikovali napotke za učitelje geografije v osnovni šoli. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da obstajajo statistično značilne razlike v pogostosti izbranih učni stilov. V učnem načrtu za pouk geografije največ operativnih ciljev ni natančno opredeljenih glede na predlagano vrsto učnega stila. Izmed treh opredeljenih učnih stilov je najpogosteje zastopan vizualni učni stil, nato motorični, najmanj pogost pa je avditivni učni stil. Naš zaključek na osnovi opravljene analize je, da Učnega načrta za predmet geografija v osnovni šoli (2011) ni potrebno popravljati in dopolnjevati v smislu upoštevanja učnih stilov. Neopredeljenost učnih stilov učiteljem namreč prinaša možnosti lastne izbire uporabe učnih stilov glede na posamezne razrede ali skupine učencev.
Ključne besede:učni stili, pouk, geografija, učitelj, učenec
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Pokrivač]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73076 Novo okno
UDK:373.3.016:91(043.2)
COBISS.SI-ID:24412424 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3GVXQZGC
Datum objave v DKUM:28.02.2019
Število ogledov:1724
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
POKRIVAČ, Tina, 2019, Upoštevanje učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Pokrivač. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73076
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.02.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consideration of learning styles in geography lessons at elementary school
Opis:The research topic of the master's thesis relates to the representation of learning styles in geography class in elementary school, envisaged by the Curriculum for geography in elementary school (2011). The aim of the thesis was to investigate the extent to which the curriculum takes into account the distinction between the different learning styles of pupils in geography class in elementary school. In order to answer the research question, an analysis of the operational learning objectives and the content of the curriculum for teaching geography in the Slovenian elementary school was carried out. In the theoretical part, we initially defined the concepts of learning, teaching, and learning styles. Furthermore, we defined different types of learning styles, whereby we devoted more attention to the division into the visual, auditory and kinesthetic learning style and to geography class. In the empirical part of the master's thesis, on the basis of the analysis of the Curriculum for geography in elementary school (2011), we studied the numerical representation and types of learning objectives in relation to the presence of individual styles and their balance in the whole range of geography class in elementary school. In the following, we analyzed didactic recommendations in the curriculum for teaching geography in elementary school from the perspective of learning styles; and based on the findings of the curriculum analysis, we formulated guidelines for geography elementary school teachers. Based on the results, we found that there are statistically significant differences in the frequency of selected learning styles. In the geography curriculum, most of the operational objectives are not precisely defined according to the proposed type of learning style. Of the three defined learning styles, the visual learning style is most often represented, next is the kinesthetic, and the least common is the auditory learning style. Our conclusion on the basis of the analysis carried out is, that the curriculum for the subject of geography in elementary school (2011) does not need to be corrected and complemented in terms of taking into account learning styles. Indetermination of learning styles gives teachers the possibility of their own choice of learning styles according to individual classes or groups of pupils.
Ključne besede:learning styles, class, geography, teacher, pupil


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici