Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Upoštevanje učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Pokrivač, Tina
(Avtor)
ID
Javornik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kolnik, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Pokrivac_Tina_2019.pdf
(2,60 MB)
MD5: 88DAD47DEC1FE195AEC56D6049DB28C8
PID:
20.500.12556/dkum/a8c33c23-ef5c-44fb-951b-540b8a7f0510
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Raziskovalna tema magistrske naloge se navezuje na zastopanost učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli, ki jih predvideva Učni načrt za predmet geografija v osnovni šoli (2011). Cilj naloge je bil raziskati, v kolikšni meri učni načrt upošteva razlikovanje med različnimi učnimi stili učencev pri pouku geografije v osnovni šoli. Da bi odgovorili na raziskovalno vprašanje, je bila opravljena analiza operativnih učnih ciljev in vsebine učnega načrta za pouk geografije v slovenski osnovni šoli. V teoretičnem delu smo sprva opredelili pojme učenje, poučevanje in učni stili. Nadalje smo opredelili različne vrste učnih stilov, pri čemer smo se podrobneje posvetili delitvi na vizualni, avditivni in motorični učni stil ter pouk geografije. V empiričnem delu magistrske naloge smo na osnovi analize Učnega načrta za predmet geografija v osnovni šoli (2011) proučevali številčno zastopanost in vrste učnih ciljev glede na prisotnost posameznih stilov ter njihovo uravnoteženost v celotnem obsegu za pouk geografije v osnovni šoli. V nadaljevanju smo analizirali didaktična priporočila v učnem načrtu za pouk geografije v osnovni šoli z vidika učnih stilov ter na podlagi ugotovitev analize učnega načrta oblikovali napotke za učitelje geografije v osnovni šoli. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da obstajajo statistično značilne razlike v pogostosti izbranih učni stilov. V učnem načrtu za pouk geografije največ operativnih ciljev ni natančno opredeljenih glede na predlagano vrsto učnega stila. Izmed treh opredeljenih učnih stilov je najpogosteje zastopan vizualni učni stil, nato motorični, najmanj pogost pa je avditivni učni stil. Naš zaključek na osnovi opravljene analize je, da Učnega načrta za predmet geografija v osnovni šoli (2011) ni potrebno popravljati in dopolnjevati v smislu upoštevanja učnih stilov. Neopredeljenost učnih stilov učiteljem namreč prinaša možnosti lastne izbire uporabe učnih stilov glede na posamezne razrede ali skupine učencev.
Ključne besede:
učni stili
,
pouk
,
geografija
,
učitelj
,
učenec
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Pokrivač]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73076
UDK:
373.3.016:91(043.2)
COBISS.SI-ID:
24412424
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3GVXQZGC
Datum objave v DKUM:
28.02.2019
Število ogledov:
1724
Število prenosov:
206
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POKRIVAČ, Tina, 2019,
Upoštevanje učnih stilov pri pouku geografije v osnovni šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Pokrivač. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73076
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Portfolio in formativno spremljanje dosežkov učencev na primeru Južne Afrike pri pouku geografije v osnovni šoli
Analiza sodobnih konceptov družbenih medijev
Aplikativni vidiki filmske vzgoje pri pouku sociologije v gimnaziji
Metoda debate pri pouku sociologije v srednji šoli
Pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mehiška vojna proti drogam v kontekstu sodobnih konceptov za preučevanje konfliktov
Pouk sociologije v slovenski srednji šoli ob pomoči S. Moora
Interkulturna vzgoja v srednjih šolah v slovenski Istri
Formativno preverjanje znanja s poudarkom na povratni informaciji pri pouku geografije
Uporaba filma pri pouku slovenščine v srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.02.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consideration of learning styles in geography lessons at elementary school
Opis:
The research topic of the master's thesis relates to the representation of learning styles in geography class in elementary school, envisaged by the Curriculum for geography in elementary school (2011). The aim of the thesis was to investigate the extent to which the curriculum takes into account the distinction between the different learning styles of pupils in geography class in elementary school. In order to answer the research question, an analysis of the operational learning objectives and the content of the curriculum for teaching geography in the Slovenian elementary school was carried out. In the theoretical part, we initially defined the concepts of learning, teaching, and learning styles. Furthermore, we defined different types of learning styles, whereby we devoted more attention to the division into the visual, auditory and kinesthetic learning style and to geography class. In the empirical part of the master's thesis, on the basis of the analysis of the Curriculum for geography in elementary school (2011), we studied the numerical representation and types of learning objectives in relation to the presence of individual styles and their balance in the whole range of geography class in elementary school. In the following, we analyzed didactic recommendations in the curriculum for teaching geography in elementary school from the perspective of learning styles; and based on the findings of the curriculum analysis, we formulated guidelines for geography elementary school teachers. Based on the results, we found that there are statistically significant differences in the frequency of selected learning styles. In the geography curriculum, most of the operational objectives are not precisely defined according to the proposed type of learning style. Of the three defined learning styles, the visual learning style is most often represented, next is the kinesthetic, and the least common is the auditory learning style. Our conclusion on the basis of the analysis carried out is, that the curriculum for the subject of geography in elementary school (2011) does not need to be corrected and complemented in terms of taking into account learning styles. Indetermination of learning styles gives teachers the possibility of their own choice of learning styles according to individual classes or groups of pupils.
Ključne besede:
learning styles
,
class
,
geography
,
teacher
,
pupil
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj