SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Modified coefficient of subgrade reaction to laterally loaded piles
Avtorji:Gurbuz, Ayhan (Avtor)
Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_slovenica_2018_Gurbuz_Modified_coefficient_of_subgrade_reaction_to_laterally_loaded_piles_unlocked.pdf (735,27 KB)
 
URL http://fgserver6.fg.um.si/journal-ags/2018-1/article-6.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:An accurate prediction of the load capacity of a laterally loaded pile at a permissible displacement is an important concern at the design stage. In contrast to many sophisticated methods, Broms’ method based on moment equilibrium has been preferred by engineers to predict the load capacities of laterally loaded piles due to both its simplicity and because it is established on a way of hand calculation. However, Broms’ method typically overestimates a pile’s lateral load capacity as it requires a constant coefficient of horizontal subgrade reaction (nh) into analyses, regardless of the magnitude of the pile’s top displacement. In this study, modified coefficients of subgrade reactions(nh*) that are sensitive to the pile’s top displacement in cohesionless soils are first proposed to improve the performance level of Broms’ method for the prediction of the load capacity of a laterally loaded pile as the pile’s top displacement increases. The modified values of nh* are calibrated using 45 independently free-head, single-driven, full-scale pile tests from 23 sites in cohesionless soils. It is demonstrated that Broms’ method with nh* would correctly estimate a pile’s lateral load-deflection behavior with accuracy levels similar to more complicated methods.
Ključne besede:Broms' method, coefficient of horizontal subgrade reaction, p-y curves, strain wedge model
Leto izida:2018
Št. strani:str. 77-85
Številčenje:št. 1, Letn. 15
ISSN:1854-0171
DOI:10.18690/actageotechslov.15.1.77-85.2018 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1854-0171
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Število ogledov:23
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Modificiran modul reakcije tal za bočno obtežene pilote
Opis:Natančna napoved nosilnosti bočno obteženega pilota pri dovoljenem pomiku je pomembna v fazi načrtovanja. V nasprotju s številnimi sofisticiranimi metodami so inženirji največkrat napovedovali nosilnost bočno obteženih pilotov z Bromsovo metodo, ki temelji na ravnotežju momentov, zaradi svoje preprostosti in ker se izračun praktično izvede “na roke”. Vendar pa Bromsova metoda običajno precenjuje bočno obremenitev pilota, ker se v analizah upošteva konstanten horizontalni modul reakcije tal (nh), ne glede na velikost premika pilota na vrhu. V študiji so najprej predstavljeni modificirani moduli reakcije tal (nh*) za nekohezivne zemljine, ki izboljšajo učinkovitost Bromsove metode za napoved nosilnosti bočno obteženih pilotov z naraščanjem premika pilota na vrhu. Modificirane vrednosti nh* so bile kalibrirane z uporabo rezultatov 45 samostojnih preizkusov pilotov s 23 gradbišč v nekohezivnih tleh, s prosto glavo pilota in posamično zabitih. Pokazano je, da Bromsova metoda z nh* pravilno oceni obnašanje bočno obteženega pilota s podobno natačnostjo kot jo dosežemo pri bolj zapletenih metodah.
Ključne besede:Bromsova metoda, horizontalni modul reakcije tal, p-y krivulje, model deformacijskega klina


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici