| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Statistical analysis of the development indicators' impacts on e-commerce of individuals in selected European countries
Avtorji:ID Dumičić, Ksenija (Avtor)
ID Skoko Bonić, Ivana (Avtor)
ID Žmuk, Berislav (Avtor)
Datoteke:.pdf Nase_gospodarstvoOur_economy_2018_Dumicic,_Bonic,_Zmuk_Statistical_Analysis_of_the_Development_Indicators’_Impacts_on_E-Commerce_of_Indi.pdf (343,31 KB)
MD5: 9C7F210AD08A8F747D9291E9786E7534
PID: 20.500.12556/dkum/1ebd5271-6043-4eeb-bd3e-0458ebf23c62
 
URL http://content.sciendo.com/view/journals/ngoe/64/2/article-p15.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The aim of this paper is to analyse the influence of the development level indicators on the e-commerce, i.e. on the online purchase by individuals, in selected European countries in 2013. In the analysis, the main variable under study and all the independent variables are included as standardised. Based on nine variables, the principal component analysis with varimax rotation was performed and the two extracted factors were used as the regressors in the multiple regression analysis. In the regression model both components, Factor 1, which includes seven variables, called Prosperity, Investing in Education and IT Infrastructure, and Awareness, and Factor 2, comprised of two variables, called IT Skills, are statistically significant at the significance level of 1%. Both factors show a positive correlation with the online purchase of individuals. Inclusion and analysis of distributions and impacts of even nine independent variables, which make up two distinct factors affecting the e-commerce, make a new contribution of this work.
Ključne besede:e-commerce, broadband access to the Internet, factor analysis, multiple regression analysis
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2018
Št. strani:str. 15-24
Številčenje:Letn. 64, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-72593 Novo okno
ISSN:0547-3101
UDK:004.738.5:339:519.233.5
COBISS.SI-ID:13064988 Novo okno
DOI:10.2478/ngoe-2018-0008 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OGFLIUWJ
Datum objave v DKUM:10.10.2018
Število ogledov:1145
Število prenosov:366
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Statistična analiza vplivov kazalnikov razvoja na e-trgovino posameznikov v izbranih evropskih državah
Opis:Namen tega prispevka je analizirati vpliv kazalnikov ravni razvoja na e-trgovino, tj. na spletni nakup posameznikov v izbranih evropskih državah leta 2013. V analizo vključene spremenljivke so standardizirane. Najprej je bila na podlagi devetih spremenljivk opravljena analiza glavnih komponent z rotacijo Varimax; dobljena faktorja sta uporabljena kot regresorja v multipli regresijski analizi. V regresijskem modelu je pri obeh dobljenih faktorjih – novih spremenljivkah, ki izražata blaginjo, osveščenost in investiranje v izobraževanje in IT-infrastrukturo (faktor 1) in znanje in veščine na področju IT prisotna velika statistična značilnost. Oba dejavnika kažeta pozitivno korelacijo s spletnim nakupom posameznikov. Nov prispevek tega članka sta vključitev in analiza distribucij in vplivov devetih neodvisnih spremenljivk, ki tvorijo dva različna faktorja, ki vplivata na e-trgovino.
Ključne besede:trgovina, e-poslovanje, internet, internetno poslovanje, faktorska analiza


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Naše gospodarstvo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici