| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Revitalizacija ponudbe v hotelu grande
Avtorji:ID Berger, Lavra (Avtor)
ID Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lebe, Sonja Sibila (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Berger_Lavra_2019.pdf (1,42 MB)
MD5: 123021F3806229BEB20EF1F86D139344
PID: 20.500.12556/dkum/b8f4113b-4eac-415f-9428-40fbe88b1c15
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Za nastanitveni objekt je pomembno, da vzdržuje konkurenčnost z drugimi ponudniki, saj je od slednje odvisen njegov obstanek na trgu. To je bil tudi razlog, da smo se v tem delu diplomskega projekta posvetili iskanju rešitev za revitalizacijo ponudbe v Hotelu Grande. Najprej smo izvedli tehniko za definiranje problema. Nato so sledile tehnike, s katerimi smo generirali ideje. Na podlagi tehnik za ustvarjalno razmišljanje smo prišli pri tehniki zapisovanje idej do najustreznejših rezultatov. V nadaljevanju smo presojali na podlagi analize odločanja ustreznost rešitev s programom Web-HIPRE. Presojali smo med štirimi idejami, in sicer med: ureditvijo sejne sobe, ureditvijo bara, ureditvijo sobe za najem in dnevni počitek ter prenovo sob. S pomočjo programa smo opredelili kriterije in podkriterije, ki vplivajo na našo izbiro, ter tako pričeli s procesom večkriterijskega odločanja. Na koncu smo prišli do rešitve, da je najboljša ideja oziroma rešitev ureditev sejne sobe.
Ključne besede:ustvarjalno reševanje problemov, večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE, hotelska ponudba.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Berger]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-72589 Novo okno
UDK:640
COBISS.SI-ID:13275932 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SKEHUGJZ
Datum objave v DKUM:04.03.2019
Število ogledov:1612
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BERGER, Lavra, 2019, Revitalizacija ponudbe v hotelu grande [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Berger. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72589
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Offer revitalization in Hotel Grande
Opis:It is imperative for hospitality accommodations to maintain their competitiveness with other providers in order to maintain their place on the market. In this bachelor’s project, we have focused on finding new ideas on how to revitalize the offer off Hotel Grande. The first step was implementing the problem defining-technique. After that, techniques for generating new ideas followed. Based on all of the techniques we employed, the so called »idea writing« method yielded the best results. We had to evaluate some of the best ideas we had (based on decision-making), using the Web-HIPRE computer program. We were deciding and analyzing among four ideas, and they were: furnishing a conference room, redecorating a bar, decorating a room for renting and daily rest and renovation of hotel rooms. With the help of a program, we have defined the criteria and sub-criteria that influenced our choice and then followed up with the process of multi-criteria decision making. Our final conclusion was that furnishing a conference room would be the best idea.
Ključne besede:creative problem solving, multi-criteria decision making, Web-HIPRE, hotel offer.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici