| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Enriching the higher education grading procedure with a computer generated feedback
Avtorji:ID Šuen, Tomaž (Avtor)
ID Turkanović, Muhamed (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Suen_Tomaz_2018.pdf (2,50 MB)
MD5: 79894A32702241B00B283AA6C34CE497
PID: 20.500.12556/dkum/1cb822eb-5833-4e11-be70-c221c673282d
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Assignments in the educational process take many forms, e.g. homework, laboratory projects, written exams. The feedback students receive is mostly in the form of a grade, or percentage, without any further explanation. Meanwhile, the higher education teachers see that their students are making the same mistakes year after year. Therefore, we gathered those common mistakes in a structured way and created the Examco application, which grades students based on their mistakes and generates a written report for the students, explaining what they have done wrong and how to improve. In the experiment we evaluated the exam using the Examco application and generated feedback for students. The students later evaluated the provided feedback through a survey. With the structured interview made with higher education teachers, we learned about their grading methods and thoughts on the grading method put forward by our research.
Ključne besede:feedback, exam, grading, computer generated
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Šuen]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72477 Novo okno
UDK:[004.777:004.62]:37.091.26(043.2)
COBISS.SI-ID:21874710 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PDGGZFI7
Datum objave v DKUM:08.11.2018
Število ogledov:13629
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠUEN, Tomaž, 2018, Enriching the higher education grading procedure with a computer generated feedback [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Šuen. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72477
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dopolnitev ocenjevalnega postopka v visokem šolstvu z računalniško generirano povratno informacijo
Opis:Naloge v izobraževalnem procesu imajo veliko oblik, od domačih nalog, laboratorijskih projektov do pisnih izpitov. Kadar študentje dobijo povratne informacije, jih večinoma prejmejo v obliki ocene ali odstotka, brez kakršne koli dodatne razlage. Visokošolski učitelji medtem ugotavljajo, da študenti delajo enake napake kot leto prej. V sklopu magistrske naloge smo na strukturiran način zbrali pogoste napake, storjene na preteklih izpitih. Iz strukturiranih napak smo ustvarili aplikacijo, ki ocenjuje učence na podlagi njihovih napak in študentu avtomatsko generira pisno poročilo, ki pojasnjuje, kaj je storil narobe in kako to izboljšati.
Ključne besede:povratne informacije, izpit, ocenjevanje, računalniško generiranje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici