Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Enriching the higher education grading procedure with a computer generated feedback
Avtorji:
ID
Šuen, Tomaž
(Avtor)
ID
Turkanović, Muhamed
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Suen_Tomaz_2018.pdf
(2,50 MB)
MD5: 79894A32702241B00B283AA6C34CE497
PID:
20.500.12556/dkum/1cb822eb-5833-4e11-be70-c221c673282d
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Assignments in the educational process take many forms, e.g. homework, laboratory projects, written exams. The feedback students receive is mostly in the form of a grade, or percentage, without any further explanation. Meanwhile, the higher education teachers see that their students are making the same mistakes year after year. Therefore, we gathered those common mistakes in a structured way and created the Examco application, which grades students based on their mistakes and generates a written report for the students, explaining what they have done wrong and how to improve. In the experiment we evaluated the exam using the Examco application and generated feedback for students. The students later evaluated the provided feedback through a survey. With the structured interview made with higher education teachers, we learned about their grading methods and thoughts on the grading method put forward by our research.
Ključne besede:
feedback
,
exam
,
grading
,
computer generated
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Šuen]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72477
UDK:
[004.777:004.62]:37.091.26(043.2)
COBISS.SI-ID:
21874710
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PDGGZFI7
Datum objave v DKUM:
08.11.2018
Število ogledov:
13629
Število prenosov:
135
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠUEN, Tomaž, 2018,
Enriching the higher education grading procedure with a computer generated feedback
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Šuen. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72477
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razmišljanje o vprašanju jezika v visokem šolstvu
Učenje in poučevanje v visokem šolstvu
Postopki presoje kakovosti Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu
Učne navade študentov v visokem šolstvu
Slovenščina ali angleščina
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pomen povratne informacije med študenti v visokem šolstvu v Sloveniji
Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
Vloga potrjevalnega odkrivanja pri razvoju kulture kakovosti v visokem šolstvu
Strpnost za katedrom
Izzivi e-izobraževanja v visokem šolstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Dopolnitev ocenjevalnega postopka v visokem šolstvu z računalniško generirano povratno informacijo
Opis:
Naloge v izobraževalnem procesu imajo veliko oblik, od domačih nalog, laboratorijskih projektov do pisnih izpitov. Kadar študentje dobijo povratne informacije, jih večinoma prejmejo v obliki ocene ali odstotka, brez kakršne koli dodatne razlage. Visokošolski učitelji medtem ugotavljajo, da študenti delajo enake napake kot leto prej. V sklopu magistrske naloge smo na strukturiran način zbrali pogoste napake, storjene na preteklih izpitih. Iz strukturiranih napak smo ustvarili aplikacijo, ki ocenjuje učence na podlagi njihovih napak in študentu avtomatsko generira pisno poročilo, ki pojasnjuje, kaj je storil narobe in kako to izboljšati.
Ključne besede:
povratne informacije
,
izpit
,
ocenjevanje
,
računalniško generiranje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj