Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Plesna dramatizacija po zgodbi Frana Levstika: "Kdo je napravil Vidku srajčico"
Avtorji:
ID
Grahek, Marijana
(Avtor)
ID
Ilić, Olivera
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Grahek_Marijana_2018.pdf
(4,04 MB)
MD5: 4EBE7D489307CB7348CD25D45CB0AA68
PID:
20.500.12556/dkum/c2d8e790-4a4a-4209-9955-9c9687cabd72
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Plesna dramatizacija po zgodbi Frana Levstika: "Kdo je napravil Vidku srajčico" posreduje preko projekta izvedeno plesno dramatizacijo predšolskih otrok. V projektno delo smo vključili pri plesni vzgoji tudi ljudsko izročilo (otroške igre in plese) in ob tem preučili samostojno ustvarjanje in improviziranje otrok. V teoretičnem delu smo se na kratko dotaknili ključnih poglavij o plesu, ljudskem izročilu, plesni dramatizaciji in projektu. V empiričnem delu je bilo preučeno plesno izražanje otrok pri ustvarjanju plesne dramatizacije. Predstavili smo plesne priprave posameznih prizorov in vzporedne dejavnosti po tednih, ki so bile obdelane s kvalitativno analizo posameznih načrtovanih srečanj. Projekt je potekal pri dveh najstarejših skupinah enote Čebelica Vrtca Ciciban Ljubljana. Poudarek je bil na plesnem ustvarjanju otrok z upoštevanjem medpodročnih povezav po Kurikulumu za vrtce. Pri otrocih smo želeli vzbuditi prijetno vzdušje in veselje do plesnega ustvarjanja. To nam je skozi načrtovano vzgojno delo tudi uspelo. Ugotovili smo, da so otroci, stari 5–6 let, sposobni izpeljati preko projekta zadano nalogo, v našem primeru plesno dramatizacijo, vendar ne brez pomoči vzgojitelja ali druge odrasle osebe.
Ključne besede:
ples predšolskega otroka
,
ljudsko izročilo
,
plesna dramatizacija
,
ustvarjalnost predšolskega otroka
,
improvizacija predšolskega otroka
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Grahek]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72455
UDK:
37.015.31:793.3-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
24201224
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HQIWLYXX
Datum objave v DKUM:
05.12.2018
Število ogledov:
2069
Število prenosov:
204
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRAHEK, Marijana, 2018,
Plesna dramatizacija po zgodbi Frana Levstika: „Kdo je napravil Vidku srajčico“
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Grahek. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72455
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oskrba dihalne poti pri bolniku z Madelungovo boleznijo
Temporal changes in the epidemiology, management, and outcome from acute respiratory distress syndrome in European intensive care units
Subspecies-specific sequence detection for differentiation of Mycobacterium abscessus complex
Genomic insights into the Mycobacterium kansasii complex
Identification of critical transcriptomic signaling pathways in patients with H syndrome and Rosai-Dorfman disease
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Varnost in učinkovitost mezenhimskih/ stromalnih matičnih celic pri zdravljenju sindroma akutne dihalne stiske ter bolnikov s COVID-19: sistematični pregled objavljenih raziskav in metaanaliza
Seznanjenost pljučnih bolnikov o simptomih in ukrepih ob nastanku akutne dihalne stiske
Vpliv neinvazivne mehanske ventilacije na oksigenacijo pri pacientih z akutnimi pljučnimi obolenji
Prehrana bolnikov s covidom-19
Vloga medicinske sestre pri pronaciji pacientov v enoti intenzivne terapije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
26.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Dance dramatisation based on a story by Fran Levstik: Who made Videk' shirt
Opis:
This diploma thesis titled Dance dramatisation based on a story by Fran Levstik: "Who made Videk' shirt# presents the dance dramatization of the preschool children which we performed in our project. In our project we also included folk tradition (games and dances for children) in our dance education and at the same time we studied the children creating and improvising independently. In the theoretical part we shortly described the key chapters on dance, folk tradition, dance dramatization and the project. In the empirical part we studied the dance expressions of children included in the dance dramatization. We presented the dance preparations for individual scenes and the parallel activities we prepared weekly; we processed them with the qualitative analysis of individual meetings that we planned. The project was carried out in the oldest two groups in the Čebelica unit of the Ciciban kindergarten in Ljubljana. We focused on dance creativity of the children regarding the inter-disciplinary connections to the kindergarten curriculum. We wanted to encourage a pleasant atmosphere and bring joy to dance creativity. We established that children aged 5-6 are capable of performing the task we prepared in the project (dance dramatization in our case) but not without adult supervision (of a teacher or any other adult).
Ključne besede:
dance of preschool children
,
folk tradition
,
dance dramatization
,
creativity of preschool children
,
improvisation of preschool children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj