| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
Avtorji:ID Perišič, Aljoša (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Perisic_Aljosa_2018.pdf (913,63 KB)
MD5: 9F0727F658E78DE7A3FD1142C0B9DB17
PID: 20.500.12556/dkum/ea3b41a5-0c71-4c3c-81b5-e8d6af01bcce
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Živimo v času, ko morajo podjetja nujno in temeljito razmisliti o svoji viziji, poslanstvu in marketinški strategiji. Podjetja ne delujejo na trgu, na katerem se pojavljajo stalni konkurenti in kupci, ki ne iščejo substitutov, ampak poslujejo tako, kot bi bila na vojnem območju s hitro menjajočimi se konkurenti, zakoni, tehnologijo in vse manj zvestimi odjemalci. Podjetja se merijo v tekmi, kjer se nenehno spreminjajo pravila igre in kjer ni končnega cilja in zmage. Včasih so bila podjetja lahko uspešna, če so svoje izdelke podkrepila z učinkovito prodajo in močnim oglaševanjem, danes pa so zaradi stalno spreminjajočih se razmer na trgu in vse bolj zahtevnih odjemalcev prisiljena temeljito proučiti tržišče, potrebe odjemalcev in konkurenco. Glavna tema diplomskega projekta je tržna segmentacija, zato diplomski projekt predstavi njen osnovni pomen, pogoje za uspešno segmentacijo, ravni tržne segmentacija in osnovne pojme, povezane s segmentacijo. Predstavljena je tudi temeljna ciljna skupina posebnih tekstilnih izdelkov.
Ključne besede:marketing, tržno segmentiranje, odjemalci
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Perišič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72447 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13189660 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KEE7SNQF
Datum objave v DKUM:27.11.2018
Število ogledov:1036
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PERIŠIČ, Aljoša, 2018, Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Perišič. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72447
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of potential buyers of special textile products
Opis:We live in the time when the companies have to reconsider their vision, mission, and marketing strategy urgently and thoroughly. The companies do not operate in the market where standing competitors and the customers who do not look for substitutes appear. They conduct business as if they were in a war zone with rapidly changing competitors, laws, technology, and less and less faithful customers. The companies are engaged in the match where the rules of the game shift constantly and where there is no ultimate goal and victory. Sometimes, the companies could be successful if they supported their products by an efficient sales and strong advertising. Today, they are forced to thoroughly study the market, the needs of the customers, and the competition because of the conditions in the market which shift all the time and because of the customers who are more and more demanding. The main topic of the bachelor’s project is market segmentation. Therefore, the bachelor’s thesis presents its basic significance, the conditions for a successful segmentation, the levels of marketing segmentation, and the basic concepts connected with the segmentation. The basic target group of special textile products is also presented.
Ključne besede:marketing, market segmentation, customers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici