Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
Avtorji:
ID
Perišič, Aljoša
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Perisic_Aljosa_2018.pdf
(913,63 KB)
MD5: 9F0727F658E78DE7A3FD1142C0B9DB17
PID:
20.500.12556/dkum/ea3b41a5-0c71-4c3c-81b5-e8d6af01bcce
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Živimo v času, ko morajo podjetja nujno in temeljito razmisliti o svoji viziji, poslanstvu in marketinški strategiji. Podjetja ne delujejo na trgu, na katerem se pojavljajo stalni konkurenti in kupci, ki ne iščejo substitutov, ampak poslujejo tako, kot bi bila na vojnem območju s hitro menjajočimi se konkurenti, zakoni, tehnologijo in vse manj zvestimi odjemalci. Podjetja se merijo v tekmi, kjer se nenehno spreminjajo pravila igre in kjer ni končnega cilja in zmage. Včasih so bila podjetja lahko uspešna, če so svoje izdelke podkrepila z učinkovito prodajo in močnim oglaševanjem, danes pa so zaradi stalno spreminjajočih se razmer na trgu in vse bolj zahtevnih odjemalcev prisiljena temeljito proučiti tržišče, potrebe odjemalcev in konkurenco. Glavna tema diplomskega projekta je tržna segmentacija, zato diplomski projekt predstavi njen osnovni pomen, pogoje za uspešno segmentacijo, ravni tržne segmentacija in osnovne pojme, povezane s segmentacijo. Predstavljena je tudi temeljna ciljna skupina posebnih tekstilnih izdelkov.
Ključne besede:
marketing
,
tržno segmentiranje
,
odjemalci
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Perišič]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72447
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
13189660
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KEE7SNQF
Datum objave v DKUM:
27.11.2018
Število ogledov:
1036
Število prenosov:
97
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PERIŠIČ, Aljoša, 2018,
Analiza potencialnih odjemalcev posebnih tekstilnih izdelkov
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Perišič. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72447
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv embalaže na nakupne odločitve
Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke
Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv trajnostnih vidikov embalaže na nakupne odločitve potrošnikov
Vpliv embalaže na zaznavanje kakovosti in nakupno odločitev na primeru slovenskega medu
Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov
Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje
Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of potential buyers of special textile products
Opis:
We live in the time when the companies have to reconsider their vision, mission, and marketing strategy urgently and thoroughly. The companies do not operate in the market where standing competitors and the customers who do not look for substitutes appear. They conduct business as if they were in a war zone with rapidly changing competitors, laws, technology, and less and less faithful customers. The companies are engaged in the match where the rules of the game shift constantly and where there is no ultimate goal and victory. Sometimes, the companies could be successful if they supported their products by an efficient sales and strong advertising. Today, they are forced to thoroughly study the market, the needs of the customers, and the competition because of the conditions in the market which shift all the time and because of the customers who are more and more demanding. The main topic of the bachelor’s project is market segmentation. Therefore, the bachelor’s thesis presents its basic significance, the conditions for a successful segmentation, the levels of marketing segmentation, and the basic concepts connected with the segmentation. The basic target group of special textile products is also presented.
Ključne besede:
marketing
,
market segmentation
,
customers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj